[English] How could I live without air If only I could live without water I would~Rve loved to love you less If only I could live without you But I~Rm unable I~Rm dying I~Rm drowning without your love If only I could live without air if only I could calm my sorrow If only I could live without water I would~Rve loved to steal your heart How could a fish swim without water How could a bird fly without wings How could a flower grow without soil If only I could live without you But I am unable I~Rm dying I~Rm drowning Without your love If only I could live without air if only I could calm my sorrow If only I could live without water I would~Rve loved to steal your heart If only I could cast you into oblivion if only I could hide you away in my drawer If only I could blow you away with one breath I might as well kill this song
| <>
>[ Español ] Cómo quisiera poder vivir sin aire cómo quisiera poder vivir sin agua Me encantaría quererte un poco menos cómo quisiera poder vivir sin ti Pero no puedo siento que muero me estoy ahogando sin tu amor Cómo quisiera poder vivir sin aire cómo quisiera calmar mi aflicción Cómo quisiera poder vivir sin agua me encantaría robar tu corazón Cómo pudiera un pez nadar sin agua cómo pudiera una ave volar sin alas Cómo pudiera la flor crecer sin tierra cómo quisiera poder vivir sin ti Pero no puedo siento que muero me estoy ahogando sin tu amor Cómo quisiera poder vivir sin aire cómo quisiera calmar mi aflicción Cómo quisiera poder vivir sin agua me encantaría robar tu corazón Cómo quisiera lanzarte al olvido cómo quisiera guardarte en un cajón Cómo quisiera borrarte de un soplido me encantaría matar esta canción
|