Cenias
Neuling
|
Erstellt: 13.10.06, 06:55 Betreff: bitte bitte kann mir das jemand ins deutsche übersetzen???
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
einen schönen guten morgen zusammen.... ich weiss,der text ist sehr lange, aber wäre hier trotzdem jemand so lieb,mir diesen text ins deutsche zu übersetzen? (meine freundin und ich sind schon ganz verzweifelt, weil wir nicht wissen was es bedeutet) ich wäre euch sehr dankbar...
lg cenias
nuk jam une suker ahterkur ish ih lumtur si qeth her plot gezime the knaqsi shum ne ty kam besim zdi as si te them tash askujt smud ti besoj dit eh nat vujtet mundojn drei kur dhimjet sharojn eh si qdo njeri tjetoj ty as kush smundet met bind se per ty eh jep lirin dit eh nat kujtoj me mall zemra me kan zan mos mos tlutem qithmon kthehsh prap veq po du met bo meh dije se ai un mo sjam du met than une ty ska vyt me mlan fet shkove prei meje un ri franc vet te largohesh ti prei meje ma shkatrosh lirin mos haro flalet per dy ri vetmi te kam than moj eh dashur per ty dote maj zi zi dot maj un per ty zdi sa te them deri sa shkrihem deri sa te vdes
|
|