Autor |
Beitrag |
Misterio
Ehemaliges Mitglied
Interessen: Romance <<33
|
Erstellt: 10.04.11, 17:09 Betreff: Re: Zemra ime per ty jam do jem e do te jem perher
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Hej............Zemer............... Un jam i sigurt qe te dua shum ty nuk kam qef me lujt
Hej............Zemer.............. je e bukur shum po dua met puth e me lan edhe veten pa gjum
Hej............Zemer...............Ndal nje poezi ta shkruaj e tregoj vetem me sy
Hej..............Zemer..................Ich liebe dich shum ich hab dich gern e dashun me mungon ti pa fund
Hej.................Zemer..............kuptoje fjalin kuptoj ti te gjitha ne shpirt le tet mbrrin
Hej..............Zemer...............Oj hileqare qa kam qef tet puth e mes me ta jep asni pare hehehe
Hej...............Zemer...............i love you pot thom mori ti oj shpirt a je ka e degjon
Hej-------------Zemer--------------Ti je nje per mu qdo dit e ma shum dua tet kem per gru ahahaha
Hej ------------------Zemer------------nix spass po baj dua te te puth e shum ledhatoj mmmmmm
I besoj Asaj Zemre Te Paster Si Loti sepse Dashurin E saj E Ka Falur Zoti
Wenn ich dir was schenken könnte, wären es meine Augen. Dann könntest du sehen, was für ein wunderschöner Mensch du bist
|
|
nach oben |
|
|
Misterio
Ehemaliges Mitglied
|
Erstellt: 10.04.11, 17:11 Betreff: Re: Zemra ime per ty jam do jem e do te jem perher
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Njo dy kofera te palum te dera
presin per mu pse jem ngatrru
nga syt nuk shohim me aspak dashuri
eshten veq zemrimi qe na lendon mu e ty
shikimi i mbrem me la me mendu
se jeta jon kot paska shku
para deres sod po rri i ngrir
e shikoj dhe njeher dhomen
spo muj syt nga lotet mej mbyll
e embel ishte jeta shum me ty
momentet e bukura i doje dhe ti
si smund te behet gjithqka si deshirojm
ti mbyllim syt e prap te vazhdojm
e kot eshten mendoj tashme kjo deshir
gjithqka qe po mbaj mend jan muret dhe syt spo muj mej mbyll
duke dal perjashta me shfaqen kujtimet
me rrahin damart kur e puthja ne qdo qoshe zemren time
sme len te qet keta dy sy
po me kujtohesh mej ne qdo hap ti
sa ma afer deres per te dal jasht i afrohem
aq ma shum zemra mu pesh pom qohet
ndalem dhe te shikoj edhe njeher ne fetyr
nga dhimbja madhe je ul po qan si e mjer
sa me dhemb shpirti se spo guxoj met prek
keto dhimbje na shkatrrun neve krejt
kisha pas qef edhe njeher met shtrengu
per kto lot qe po derdhen falje met kerku
buzet e tua nuk do i harroj per jet
jan ato qe me mesuan te dashuroj met vertet
je si engjull e shpirt magjike
shpresoj te kesh jet shum te ndritshme
hapin pas hapi e qes e mendohem mir
lotet me pikojn nje nga nje naper fetyr
nga to tashme spo mund te te shoh
me jan ajur syt ohh zot me ndihmo
tek pragu deres prap un ndaloj
njerin nga koferat e marr ne dor
sa dua te kap tjetrin ta qes ne krah
nje ze i embel me erdh me merr edhe mua nga larg me tha
nuk dua te jem vetem ti je dashuria ime e perjetshem
te lutem shum mes me ler vet nga malli per ty zdo te kem me jet
mes me ler kshu si asgje te vetmuar
shikoje se si un per ty po vuaj
nga permallimi i madh na leshojn kembet e biem ne gjuj
spo mundemi njeri tjetrit afer ti shkojm
aq shum zemrat jan lendu trupi mir so tu funksionu
lotojm e qajm te dy fort me ze
te dua te dua kurr zdo te le
dalngadal zhag si fmija duke shku me lot podin tuj e pastru
afrohemi njeri tjetrit e shikojm ne sy
syt te mbushur plot lot spo ndalen a ka gja ma zi
me duart qe dridhen filloj te ledhatoj ashtu ja bejm njeri tjetrit njesoj
me zerin qe nuk del mundohemi te tregojm se qe kam per ty e ti per mu nevoj
nje perqafim i madh zemrat naj lehteson
zemren e ndjej perbrenda se si po te shkreton
kurr me par se kam ndjeh ket dashuri se qa paske e me doje mua edhe ti
te premtoj oj shpirt nje jet te sinqert le me dal shpirti jasht
veq qdo nat pran teje du me ra me flejt
sa e ndjej zemren tende se si rren per mu
trupi erqethet esht tu mi afru
e ndjej ket si kurr me par rrahjet e tua me qmendin te dua te dua si i marr
kalojn minuta e or aty si qkapemi njeri tjetrit duke qaf e shiku ne sy
prekje te lehta duke i dhuru njeri tjetrit afer sa me shum tuj afru
puthje te nxehta puthje te shpejta ledhatime pa kufi
faza jon e aq shum pritur kjo eshten dashuria qe e kam kerku nga ti
Wenn ich dir was schenken könnte, wären es meine Augen. Dann könntest du sehen, was für ein wunderschöner Mensch du bist
|
|
nach oben |
|
|
laralaine82
Ehemaliges Mitglied
Beziehung zum Thema Albanien: verheiratet mit Albaner/in
|
Erstellt: 10.04.11, 22:42 Betreff: Re: Zemra ime per ty jam do jem e do te jem perher
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
und was heisst das auf deutsch??? Es gibt auch welche die kein Wort verstehen.
|
|
nach oben |
|
|
Misterio
Ehemaliges Mitglied
|
Erstellt: 15.04.11, 11:57 Betreff: Re: Zemra ime per ty jam do jem e do te jem perher
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
kur do ta kuptosh se je e vetmja ne ket bot qe dua ta puth e tja fal ket dashuri ohh qa jam ka vuaj per ty ohh zot....... kujtimet me ty nuk me ndahen pej mendjes e kishim nje koh te shkurter po ishim aq te aferm pej zemres sa shum qe te deshta e sa shum qe te dua jalla kerkush nga dashuria nuk mundet me ma kalua kam ne brendsin time nje emer te bukur qe e therras qdo nat i lutem aq shum zotit ta kem sa ma ngat po digjem per ty po kam shum malll sa qe zemra jasht esht ka don me dal po tretem ne mendime e fjal spo muj leshoj hiq po vdes zemra ime qe smund tet prek as me gisht sa deshir kam njeher met perthoku afer zemrat tona ngat njeri tjetrit mi bashku me te marr ne dor eren me ta ndih me ti shiju buzt me mes me vujt per ty njeher ksaj jete tja plotesoj deshiren ta bej grua veq ate met miren endrren time ta realizoj e te gjitha deshirat ty te ti plotesoj me kan bashk per sod e pergjithmon esht deshira ime kam per ty shum nevoj <<<3
|
|
nach oben |
|
|
shaleen
Ehemaliges Mitglied
|
Erstellt: 15.04.11, 13:23 Betreff: Re: Zemra ime per ty jam do jem e do te jem perher
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Das tut weh, machts gut.
|
|
nach oben |
|
|
Misterio
Ehemaliges Mitglied
|
Erstellt: 15.04.11, 16:26 Betreff: Re: Zemra ime per ty jam do jem e do te jem perher
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
ich will dich wach küssen ich will dich nicht mehr länger brauchen zu missen ich will ganz nah bei dir sein ich will treumen von dir ich will nicht länger allein sein ich will dich spüren ich will dich ehren ich will dich schätzen lernen ich will dich an meine seite haben ich will dich für immer nicht nur für ein paar tagen ich will dich genau so wie du bist ich will deine süße wärme ich will dein gesicht ich will sprechen zu dir ich will das du bei mir bist ich will dich anschaun die zeit geniessen ich will keinen augenblick länger dich mehr vermissen ich will dich umarmen süße zu dir sagen ich will dich meine liebe ich kanns nicht mehr ertragen ich will deine nähe die brauch ich sehr ich will dich doch lieben ich mag dich sehr ich will dich riechen das und nochmehr ich will dich unter der decke haben ich will das sehr ich will verdamt noch mal ich will nur dich ich will das du es verstehst,Ich liebe dich ich will treumen nur du sollst darin vorkommen ich will schweben dich an meine arme haben ich will dich küssen sanft berühren ich will von dir nachts fantasieren ich will so vieles von dir ich will das du mir gibs und ich behalt es hier ich will es verstehste nicht ich will da sein wen es dir schlecht geht ich will dich drücken an mich du bist meine welt ich wll dir nur eins heute sagen,wen du die liebe liebst dan stell keine fragen,öffne dich für mich und geh tief in dein herz hinein da wirste mich sehn an eine ecke lass mich net allein ich will das du merkst wie wichtig du für mich bist das du es weisst das keine andere für mich gibt das du die einzige bist auf diese welt die ich das herz schänke du bist alles was für mich zählt
|
|
nach oben |
|
|
|