joe haefeli
Vielschreiber
|
Erstellt: 10.01.05, 17:09 Betreff: Re: Skiweekend im Sörebärg 05! |
|
|
jo s'wucheändi isch guet gsi - mer händs glatt und friedlich gha zäme. ich bin überzügt, dass die spielerinne wo dette gsi sind enand händ chönne nöcher kennelehre und eus das no meh zämeschweisst.
das mitem "wahrheit oder risiko" spieli isch halt en sone sach. wie jedes spieli muess de ziitpunkt richtig si. mech hetts dunkt, dass d'stimmig und d'situation uf de rückfahrt ned richtig gsi isch und dorum hani nei gseit. ehr hetted jo chönne spiele, anstatt wie blöd a eus umestürme. hesch eigentli ned gmerkt dass nur du, nadja, so versässe uf das spieli gsi bisch. wenn du ned eso uf dem bestande hettisch und immer eso bättled hettisch, denn hettemer eus no normal chönne underhalte. aber so isches halt me en gstürm und es nei-säge gsi!
aber au die episode wird die positive iidrück vo dem wucheändi ned chönne trüebe! echhas toll gfunde wie sich immer wieder anderi grüppli bieldet händ. wie d'ziite ighalte worde sind, wie ehr eu gägesiitig ghulfe händ (dene wo früsch ufem brätt gstande sind). mer hett gspürt, dass mer scho länger zäme sind und dass mer eus überhaupt nonig überdrüssig sind!
ich freue mich scho uf s'nöchste johr! müemmer ächt denn am rene sis huus ganz für eus miete, oder es anders lokal sueche?
|
|