Juniorinnen FC Menzo Reinach

 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
joe haefeli
Vielschreiber

Beiträge: 75

New PostErstellt: 25.01.05, 21:59     Betreff: Re: @ nadja Antwort mit Zitat  

@ nadia

mer (d'nadja und ech) sind ned elei gsi. es sind no d'snj, d'änu, d'anna, d'laura, d'secil, d'elena, d'vale und d'tanja is training cho. mer händ ufem platz zersch 2x 5 m in schnappball gmacht. eso hämmer schön so ööpe 20x10 breiti flächi abetrampet, denn hämmer rugby gmacht und denne no 2x 15 min tschuttet. es isch voll glatt gsi. d'änu het am schluss wiene schneefrau usgseh!
morn ide halle werdemer ned eso viel si, aber easy, ich bi dett und d'secil chunnt sicher au!
am nöchste zischtig hetts hoffentli immerno schnee, damit mer wieder ufe platz chönd go. mer sind rächt znufe cho und alli händ öppis für ihri kondition chönne mache.

du hesch höffentli au en schöne obe gha. es freut mi, dass du das date so schnell hesch chönne abmache und ich hoffe für di, dasses guet usechunnt. ich drücke dir de duume, oder au beidi. aber s'tschutte würdi wäge dem sicher ned ufgäh, nüm eifach eso viel überall hi reise um ztrainiere, aber 2x uf rinech und denn no ane match, da vertreits scho. oder meinsch ned?

bis bald lg joe

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ändern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 82 von 461
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos

Layout © Karl Tauber