Juniorinnen FC Menzo Reinach

Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Irina
New PostErstellt: 03.02.05, 20:55     Betreff:  Re: sali zämme Antwort mit Zitat  

hoi zämme!
jo dr aargau het immer chli früener ferie hanis gfühl! und nadia vo dir wämmer nid rede! du wo jetzt ei joor lang ferie gmacht hesch ich möcht di denn bi dr arbet gseh :-)! nenei ich ha di jo au gärn gäll!!
leider fot aber au d'saison so huere spot a! jo ich hoff au für beidi teams das es nid widr um dr absteig goht! dr letscht match isch jo scho richtig kämpferisch gsi und ich weiss au das ich mängisch chli übertriebe han :-) bi nechschte match wo mir gege euch wärde ha wird ich aber im goal stoh höchstwarschienlich und ich hoff ihr düend mich chli verschone :-)
jo bi uns hets halt scho chli weniger juniorinne will halt scho alli 15jöhrige oder mängisch sogar no jüngeri zu de dame gönd! ich hoff au für euch das ihr das wärdet erreiche will es macht mehr spass( also ich red jetzt vo mir) uf em grossfäld schutte und au mit älterne lüt! also wünsch euch no schöns wuchenend und en guete schuelstart! händ ihr eigentlich nur 1 wuche ferie gha?
also fönd d'saison guet a und es liebs griessli
Sortierung ändern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 68 von 461
Search