|
|
GGP Magic Hobby-Liga
Die Internetplattform der GGP Magic Hobby-Liga
|
|
|
Autor |
Beitrag |
GoboLasagne
Knight
|
Erstellt: 30.07.08, 23:18 Betreff: Re: netti, höbschi Zockerinne gefälligscht?
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Hey, das faht jetzt aber e betz art uusz'arte
Mer send nämlich immerno bim IILADE, nonig woandersch. Ich wär aber secher au debi, d'Magic Comunity z'vergrössere, ond so..
Z'erst mömmer aber no die Lüüt met em Spel sälber vertraut mache. (ehne d'Natur vom Spel ond einigi Grondregle zeige)
Erinneret ehr euch no wie ehr agfange händ, Magic z'spele? Also ich han mit 11 agfange z'spele. Mersend grad mit Kollege i de Schiiferie gsi, won ich die zwöi Brüedere gseh han, mit Charte wo verschiedeni Symbol und Texte droffe gha hend, gägenenand z'spele. Sie hend mech iiglade, mir s'Spel z'erkläre und zuez'luege. Noch es paar Spel hend sie mer es Deck Gäh ond hend mer gseid, was ech wie ond wenn sött spele. Es esch zwar zemlich es eifachs Deck gsi, ich ben aber voll gforderet gsi. "Du, wele sterbt jetzt eigentlich?" "jetzt wördet dini Ratte Stärbe" "Wieso nome Wördet?" "well du en Charte abwärfe chasch, um sie z'regeneriere" "Was esch das?"
Äbe. ich ben am Afang zimlich überforderet gsi, mini "Nerventötende Ratten" richtig z'spele. Die Haupt-Editione-Charte send eifach z'vell gsi för mech. Und ich han es eignigs Deck bruucht. Drum bin ich mir denne im Gnomon go es "Fortgeschrittene" Deck go chaufe (gnau gseit 7. Edition Blau Bomber )
Met däm esch weder vell besser gange. Ich weiss, wenn mer hött uf die Afängerdecks zröggluegt, findet mer die absolut SCHE....lecht, aber dotsmole esch's gnau s'Richtige gsi för mich. Erscht denne han ich agfange Booster chaufe (ok, zerst bin i no es paar mal go "Charte Zieh", die wo sech no a das erinnerid) I han vo de andere veli Tipps becho ond han au vell met ehni tuuschet (Commons).
Nocher, i de Primar, als au i de Kanti bin i immer wider mit Lüüt zämecho, wo äbefalls Magic gspillt hend, und es hend au einigi wiiteri agfange, meistens aber durch VELL zueluege und denne spöter met nem eifachem Deck uslehne.
Miis Fazit druus: Mer sötti de Afänger ned grad überfordere, indem mer ihm grad es färtigs Deck id Hand dröckt. Umso schwieriger s'Afangsdeck oder umso jünger de Speler, omso länger sötti är/sie em Spel zueluege, und sich d'Handlig erkläre loh. NOT ONLY LEARNING BY DOING, ALSO LEARNING BY WATCHING PEOPLE DOING SO.
Wenn ihr also jemanden kennt, der gerne Spiele macht oder ihr sonst gut kennt, dann erzählt dieser Person Bei Gelegenheit, oder wenn sie danach fragt, um was es da überhaupt geht (und sagt nicht einfach "ein Kartenspiel", denn das sieht diese Person ja! Und ich Hoffe auch, dass für euch, Magic mehr ist als nur "ein Kartenspiel". Erklärt dieser Person und seid geduldig, denn es sollte euch den Aufwand wert sein, dieser Person "EUER Spiel", Magic vorzustellen.
*Verbeugung*
Ok, denn halt doch kein Applaus..
Hoffe euch, vellecht scho bald met es Paar neue Kollege im Gnomon z'gseh.
bb Nico
|
|
nach oben |
|
|
Jhyrenda
Knight
|
Erstellt: 01.08.08, 14:38 Betreff: Re: netti, höbschi Zockerinne gefälligscht?
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
jo, ech weiss was du meinsch... Afangs be ech met e Koleggin im Shoppingcenter(Emmencenter) gsi ond ha chli omegluegt. Wo ech die Magickarte gseh han, ha ech mech agfange deför z'interessiere. Scho früener be ech en Fantasyfan gsi, ond be es emmerno. Jedefalls ha ech ei's Deck kauft gah ond be Hei. Wo ech die Karte agluegt han, ha echs mega cool gfonde, obwohl ech ned druuschobe om was es do goht. Vorallem het mer de Drach' gfalle wo ech dene gah han. Min Brüeder het de Deck vo mer gfonde ond het im Internet öber's Game nochegluegt. Afangs esch es no schwerig gsi, doch wo mer dene en Afänger-erklärig gläse hend ond uusprobiert, esch es nochher guet gange. Wer send emmer besser worde, vorallem min Brüeder... Jo, Magic esch e's Game, wo meischt nor Männer spelet. Wie ech metz de Ziit gmerkt han. Ech be ehrlech: Es werd sehr sehr schwerig sii, e Koleggin uf's Magic-game z'öberrede. Da es ehne meischt, scheiss egal esch, wenn sie nor chattet ond nie sälber ergend es Game gamet(wenn's ned selber e chli die Zocherinne send). Im Gersag, wo ech i d'schuel gange, send sie sowieso, bi de Fraue, ca. 20 - 9% Zockerinne. Also scho blöd... *seufz* Ech kenn paar Jongs, wo scho zocket. Doch die nehmed Zockerinne wie mech, ned ernscht. <.< Gruss Jhyr
"/Die Bäume haben genug Blätter, um etwas darunter zu verbergen!/"
P.S. sucht wer geile Fantasybilder, bei mir melden!
|
|
nach oben |
|
|
Päddy
Administrator
|
Erstellt: 01.08.08, 23:14 Betreff: Re: netti, höbschi Zockerinne gefälligscht?
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Zitat: Jhyrenda
jo, ech weiss was du meinsch... Afangs be ech met e Koleggin im Shoppingcenter(Emmencenter) gsi ond ha chli omegluegt. Wo ech die Magickarte gseh han, ha ech mech agfange deför z'interessiere. Scho früener be ech en Fantasyfan gsi, ond be es emmerno. Jedefalls ha ech ei's Deck kauft gah ond be Hei. Wo ech die Karte agluegt han, ha echs mega cool gfonde, obwohl ech ned druuschobe om was es do goht. Vorallem het mer de Drach' gfalle wo ech dene gah han. Min Brüeder het de Deck vo mer gfonde ond het im Internet öber's Game nochegluegt. Afangs esch es no schwerig gsi, doch wo mer dene en Afänger-erklärig gläse hend ond uusprobiert, esch es nochher guet gange. Wer send emmer besser worde, vorallem min Brüeder... Jo, Magic esch e's Game, wo meischt nor Männer spelet. Wie ech metz de Ziit gmerkt han. Ech be ehrlech: Es werd sehr sehr schwerig sii, e Koleggin uf's Magic-game z'öberrede. Da es ehne meischt, scheiss egal esch, wenn sie nor chattet ond nie sälber ergend es Game gamet(wenn's ned selber e chli die Zocherinne send). Im Gersag, wo ech i d'schuel gange, send sie sowieso, bi de Fraue, ca. 20 - 9% Zockerinne. Also scho blöd... *seufz* Ech kenn paar Jongs, wo scho zocket. Doch die nehmed Zockerinne wie mech, ned ernscht. <.< Gruss Jhyr
P.S. sucht wer geile Fantasybilder, bei mir melden! |
Verstehe ich das richtig? Bei 20 Frauen sind 9% Zockerinnen? Das sind ja satte 1.9 Frauen . Naja, kann man nix machen ..
Nun ja, kannst dir ja mal bei einem der besseren Zocker im Gnomon ein Deck ausleihen und eben diesen Zockern, die dich nicht ernst nehmen, die Niederlage ihres Lebens bereiten ..
So long!
Päddy
____________________ Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein-
|
|
nach oben |
|
|
Jhyrenda
Knight
|
Erstellt: 02.08.08, 15:34 Betreff: Re: netti, höbschi Zockerinne gefälligscht?
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Päddy... <.< Hör auf mich immer auf etwas zu überreden! Deine blöden Tipps sind immer so verlockend o.o Gruss Jhyr
P.S. sucht wer geile Fantasybilder, bei mir melden!
|
|
nach oben |
|
|
|