US-NEWS REVIEWS AWARDS EINKAUFSLISTEN
MARVEL-EDITOR-IN-CHIEF: Cast Your Movies! [NEU]
  MARVEL CHECKLIST

Der ULTIMATIVE LEITFADEN durch das
MARVEL UNIVERSUM

Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender
OMEGA FLIGHT

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Legacy

Administrator

wieviele Comics: 10.011 US-Marvels

New PostErstellt: 02.09.06, 22:59  Betreff: OMEGA FLIGHT  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=82746

Zitat:
    Cebulski approved the idea right then, and announced that in 2007, the team of Oeming and Kolins, who were seen together most recently on Thor: Blood Oath, would be reuniting on an ongoing Omega Flight comic.

Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Legacy

Administrator

New PostErstellt: 03.09.06, 02:34  Betreff: Re: OMEGA FLIGHT  drucken  weiterempfehlen

und hier lecker Preview-Pic!

Dateianlagen:

omegaflight.jpg (95 kByte, 581 x 1.000 Pixel)
Anzeige optimiert für beste Darstellung.
Großansicht - speichern

Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Lamond
Creative Head Of Checklist & Comicast

wieviele Comics: too many

New PostErstellt: 03.09.06, 09:53  Betreff: Re: OMEGA FLIGHT  drucken  weiterempfehlen

Ich hoffe doch schwer, dass der Typ mit dem Schild nicht Cap, sondern US Agent ist. Cap in Canada...no way !

Abgesehen davon: Wieder die Frage - Wieso setzen sie Scott Kollins an eine neue ongoing? Seine Zeichnungen sind soooo B-Movie mässig, da hört man ja förmlich, wie die Leute die Serie droppen

Master Pick Up Artist

wieviele Comics: ca. 2500

New PostErstellt: 04.09.06, 09:39  Betreff: Re: OMEGA FLIGHT  drucken  weiterempfehlen

Kolins müsste doch schon alleine aus Flash-Zeiten eine anständige Fanbase haben oder? imo gibt´s da vom Stil her anstrengendere Zeichner.

Ich werd mir die ersten Hefte auf jeden Fall holen. Interssant genug klingt es ja.

Mein Verkaufsthread
DVDs, Spiele und CDs bei EBAY
Legacy

Administrator

New PostErstellt: 04.09.06, 20:42  Betreff: Re: OMEGA FLIGHT  drucken  weiterempfehlen

Autor Oeming über OF!

http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=82888

Zitat:
    First and foremost they must protect their borders, Canada in general, but clearly they are not restrained to such borders. I'd assume they would need some permission to enter U.S. airspace and all, but there are world concerns for sure, especially in Asia, which is very close to Canada.
    Zitat:
    All I can say is that these guys are not dodging the Registration Act. We will see some of that, but not in the members of Omega Flight. A big part of the new book is a reaction or commentary on Civil War - how does the average American react to that? What about the villains? We'll be dealing with that here. When Mark Millar first sparked the idea of Omega Flight, it was never about "running to Canada" it was about a reaction to Civil War, especially from a world point-of-view.
    Zitat:
    I owe Mark a ton, because it was he and Bendis who immediately named me to write the book and I was blown away. Basically, Mark had the idea, and said we can do anything we want with it. The basic idea was after Flight was killed, there clearly became a Hawkeye-Disassembled-like reaction to it, bring them back!

Actually, Alpha Flight fans need to thank Bendis. Sometimes, killing characters are the best things that can happen to them. Flight was dead in the water metaphorically, but once he really killed them, it sparked a whole new interest in the group. I pitched a Flight series before they were killed and was told flat out "no way". But kill ‘em off and suddenly there’s interest again. And that’s a good thing.

Mark thought that out of Civil War, there would be those heroes who for one reason or another, did not fit on either side, either because they became fugitives or they hated what’s happened to their superhero culture, or they were being deported, all kinds of reasons. But "running to Canada Vietnam style" was never in the picture. There will be characters like that, but they wouldn't be in Flight, you don’t put cowards on your team.

I haven’t said it enough publicly - thank you Mark!
    Zitat:
    Okay, I'll give this one up because I love you and Beta Ray Bill. Plus, 90% of the posts I read already guessed it and the other were thinking it was something like Thunderstrike or a robot Thor, no one fell for it as being Thor himself, however he is returning- so yes, that clearly is Beta Ray Bill!

Bill is a character I want to see become a mainstay in the Marvel Universe, not a C-level character who is treated as a joke. My god, he beat up Thor at his strongest!!! And he did it with his own hammer!
    Zitat:
    Well, Cap's future is still in the air... Will he win the war? Will he loose? I can’t say much about him without accidentally commenting on what happens with Civil War. I do agree that the idea of Cap picking up his skirt and running away is way out of character and silly.

Vao
SUPERBANANE

Moderator

New PostErstellt: 04.09.06, 23:14  Betreff: Re: OMEGA FLIGHT  drucken  weiterempfehlen

Das Team klingt interessant, aber da muss schon Cap dahinter stecken, denn mit Kolins als Zeichner, mit den aktuellen vielen serien, wird es schwer werden sich am Markt zu etablieren

Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Legacy

Administrator

New PostErstellt: 04.09.06, 23:56  Betreff: Re: OMEGA FLIGHT  drucken  weiterempfehlen

Hoffe auch auf ein starkes Setting! Der CIVIL WAR-Outpuz ist wahrlich groß... Heroes For Hire, Punisher, Iron Fist, Omega Flight, Ghost Rider, Moon Knight... alles neue Serien, dann noch die Dan Slott-Ongoing!

Befürchtungen eines übersättigten Marktes machen sich natürlich schnell breit und dass die neuen kleinen Serien zu knabbern haben, aber ich bin Natur-Optimist und guter Dinge!

MAKE MINE MARVEL... moreandmoreandmore! Ich hab noch ein paar DC-Serien, die ich zur Not opfern könnte!

Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search