Autor |
Beitrag |
ZewaS
Junior-Mitglied
|
|
nach oben |
|
|
ZewaS
Junior-Mitglied
|
|
nach oben |
|
|
Dr. Faustus
Administrator
|
Erstellt: 16.03.04, 15:54 Betreff: Re: Xilinx Web Pack, VHDL, ERROR NgdBuild:605
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Bei mir funktioniert das einwandfei mit den sourcen die du reingestellt hast.
Gruesse,
Michael
|
|
nach oben |
|
|
ZewaS
Junior-Mitglied
|
|
nach oben |
|
|
ZewaS
Junior-Mitglied
|
|
nach oben |
|
|
Dr. Faustus
Administrator
|
Erstellt: 20.03.04, 09:13 Betreff: Re: Xilinx Web Pack, VHDL, ERROR NgdBuild:605
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Hallö,
ich würde sagen wir sollten mal überlegen warum Du den fehler hast und ich nicht. Sind die files richtig eingebunden'? Hast du einen Rerun all gemacht?
Mit einem toplevel schaltbild würde ich nicht arbeiten.
Gruesse,
Michael
|
|
nach oben |
|
|
salas
Gast
|
Erstellt: 22.04.06, 15:57 Betreff: Re: Xilinx Web Pack, VHDL, ERROR NgdBuild:605
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
hallo leute von heute...,
kann jemand mir zeigen , wie kann ich ein multiplizierer und ein Addierer in Vhdl abbauen????? hat jemand das schon gemacht ich bedanke mich im voraus
salas
|
|
nach oben |
|
|
salas
Gast
|
Erstellt: 22.04.06, 16:03 Betreff: Re: Xilinx Web Pack, VHDL, ERROR NgdBuild:605
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Hallo Leute von Heute,
ich hätte mal gern ein Multiplizierer und ein Addierer abbauen...,
in VHDL ..hat jemand schon mal das gemacht...,das möchte ich für
ein Fir-Filter. Ich bedanke mich.
Salas
|
|
nach oben |
|
|
xiaoou
Vielschreiber
|
|
nach oben |
|
|
thomaslist
Gast
|
|
nach oben |
|
|
Arezaza
Neuling
|
Erstellt: 01.09.22, 09:22 Betreff: Re: Xilinx Web Pack, VHDL, ERROR NgdBuild:605
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
https://azintahvie.niloblog.com/ منظور از تن خنک کننده یا تن تبرید در برج خنک کننده آب چیست؟ کلمه «تن خنک کننده» در واقع واحد اندازه گیری میزان سرمایش در تجهیزات برودتی مانند چیلرها است. با مرور تاریخچه متوجه می شویم که واژه تبرید مربوط به قرن هجدهم است که در آمریکای شمالی استفاده می شده است، در آن زمان از قالب های بزرگ یخ برای تامین سرمای مورد نیاز استفاده می شده است. از نظر علمی باید گفت که یک تن تبرید معادل مقدار گرمایی است که یک دستگاه خنک کننده (چیلر یا برج خنک کننده از یک تن یخ در 24 ساعت می گیرد تا آن را به آب تبدیل کند. این عمل در دمای 0 درجه سانتیگراد یا 32 درجه فارنهایت (144 BTU) انجام می شود که با فرمول زیر بیان می شود.
یک تن تبرید = ۱۴۴×۲۰۰۰/۲۴ = ۱۲۰۰۰ Btu/hr
One Refrigeration Ton = (2000 lbs * 144 Btu/lbs) / 24 hr = 12000 Btu/hr
باید در جریان باشید که در حال حاضر نیز از واژه " تن تبرید" برای بیان ظرفیت تجهیزات برودتی مانند چیلرهای جذبی و تراکمی و البته در کولینگ تاور ها نیز استفاده می شود.
بطور مثال در بین سازندگان برج خنک کننده و کارفرمایان تاسیساتی می شنویم که گفته می شود یک دستگاه چیل800 تن یا 200 تن تبرید یا یک واحد برج خنک کننده 250 تن یا 500 تن تبرید مورد نیاز پروژه فعلی می باشد. اما بطور مهندسی و در مبانی اصلی ترمودینامیک این واژه معیار سنجش قدرت تجهیزات برودتی محسوب می گردد. تبدیل واحد های تن تبرید، واحد جابجایی انرژی در زمان یعنی تن تبرید (RT) هم ارز یکاهایی همچون KW و BTU/H است. می توان گفت که هر تن تبرید برابر با 3.52 کیلو وات و برابر با 12000 پوند انرژی بر ساعت می باشد.برای دیگر تبدیل واحد ها می توانید به سایت https://kitset.ir/مراجعه نمایید.
|
|
nach oben |
|
|
|