Forum

Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche StatStatistik
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Geburtstäg

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Autor Beitrag
gali

Administrator

New PostErstellt: 02.11.04, 12:10  Betreff:  Re: Geburtstäg  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

Alles gueti zum gebur...nachträglich...

Ide Pfarri gits (im 2.Stock) en Aschlag mit de geburis druff!!!!!

Nächstens chunt aber da uf dä cevihe.ch- Page en Kaländer woner dänn eu au chönd iiträge, wenn ich öppis vergässe han...

ASTI: Ich bruch no d' E-mail vom Rani!!

Gruess Gali

Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
_Ira_
Joldoridiii

New PostErstellt: 02.11.04, 17:32  Betreff: Re: Geburtstäg  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

Ich glaub dein Posteingang is voll... Sagt jedenfalls Käde (obs immer noch so ist, weiss ich halt nicht )

(Kann man hier nich editieren?)

gali

Administrator

New PostErstellt: 02.11.04, 17:37  Betreff:  Re: Geburtstäg  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

jaja, weiss i scho...

meinsch, din biitrag? Das chan nume iich ;o)

Glg Gali

Scinti
Joldoridiii

New PostErstellt: 02.11.04, 20:56  Betreff: Re: Geburtstäg  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

denn leer din poschtiigang mal!!!!!!!
mann, bin ja voll blöd, jetzt ahni tatsächli verhängt hüt d lischte ide pfarri azluege...

_Ira_
Joldoridiii

New PostErstellt: 03.11.04, 14:25  Betreff: Re: Geburtstäg  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

oja, wollt ich auch noch, aber dann wären wir nie fertig geworden

Scinti
Joldoridiii

New PostErstellt: 03.11.04, 16:55  Betreff: Re: Geburtstäg  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

jaja...aber gestern gings eigentlich recht schnell!! ich war um halb neun schon zu hause!!!

Scinti
Joldoridiii

New PostErstellt: 08.11.04, 22:00  Betreff: Re: Geburtstäg  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

HA! hüt hani sogar mal draadenkt, d geburtstagslischte azluege! aso, naja, eigentli isches de ira ihre iifall gsi
es hend ja mega viel im mai geburi! hmm...isch doch im mai gsi... ja, egal, eifach i eim monet hend mega viel geburtstag!

Asti86
Sven- Status

New PostErstellt: 09.11.04, 18:14  Betreff: Re: Geburtstäg  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

das isch glich , weivill imene Monat Geburi händ..Wichtig sich, wer dänn Geburi hät! (Wichtig sich au de Februar, will dän de wichtigscht vo de Wält en wichtige geburi hät) ;-)

Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Scinti
Joldoridiii

New PostErstellt: 09.11.04, 19:54  Betreff: Re: Geburtstäg  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

jaja asti, de wichtigscht...iibildig isch au e bildig, gell
nei, de NOVEMBER isch viiieeelll wichtiger!!! viel!

Asti86
Sven- Status

New PostErstellt: 09.11.04, 20:06  Betreff: Re: Geburtstäg  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

hä? wieso de November? hät det au öpper Geburi? de isch voll nöd wichtig. de sött mer us em Kaländer striche und defür es zweits mal Februar ifüere!!! ;-)
neinei scho nöd. mini schwöschter hät ja schliesslich au im november geburi..apropros: was schänkt mer einere, wo 20gi wird?

Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Seite 2 von 9
Gehe zu:   
Search