forever carrey on - Das deutsche Jim Carrey Forum.
Hier dreht sich alles um Jim Carrey: alte Filme, neue Filme, News und mehr!

You are not logged in.
LoginLogin Join for freeJoin for free
MessagesMessages MembersMembers SearchSearch HelpHelp
VotesVotes FilesFiles CalendarCalendar BookmarksBookmarks
*piens*

First   Previous   Next   Last
Author Message
Nano75

Administrator

New PostCreated: 2006-10-04, 03:53 PM CET  Subject: *piens*  print  print thread  recommend Reply with Quotation  

Hab mir am Samstag beim Reiten (grrrr) einen Finger gebrochen... Bin am Montag operiert worden (aua) und hock jetzt hier "einarmig" rum...
Eine Runde Mitleid bitte!

"Whatever makes you feel good when you sit down and do it,
is what you should be chasing in your life." - Jim Carrey
back to top
Show user's profile Send private message to this member Send ICQ message to this member Send AIM message to this member Go to website of this member
Nev
Ronald Camp

New PostCreated: 2006-10-05, 03:52 PM CET  Subject: Re: *piens*  print  recommend Reply with Quotation  

*Mitleid*

Hmmmm...tztztz...boeses Hopperl...

~~~Don't Go Missing~~~ <-- My Weblog
back to top
Show user's profile Send private message to this member Go to website of this member
Anukk
Finkle / Einhorn

New PostCreated: 2006-10-07, 10:50 AM CET  Subject: Re: *piens*  print  recommend Reply with Quotation  

Aua Aua...gute Besserung!!!

Anukk
www.idolize.it
back to top
Show user's profile Send private message to this member Send ICQ message to this member Send AIM message to this member Go to website of this member
Latka
Aguado

New PostCreated: 2006-10-10, 09:02 PM CET  Subject: Re: *piens*  print  recommend Reply with Quotation  

Ui, reiten scheint ganz schön gefährlich zu sein . Ne Klassenkameradin hat sich dabei mal den kleinen Zeh gebrochen. Wie ist das bei dir genau passiert?
Gute Besserung!

back to top
Show user's profile Send private message to this member Go to website of this member
Nano75

Administrator

New PostCreated: 2006-10-26, 12:24 PM CET  Subject: Re: *piens*  print  recommend Reply with Quotation  

Danke für's Mitgefühl.
Es is eigtl. nicht viel passiert. Mein Pferdi is noch recht jung und noch etwas schreckhaft. Er wollte losdüsen, ich aber nicht. Da ich die Zügel recht lang hatte, musste ich so ganz schnell nachgreifen, ziehen, nachgreifen, ziehen, ..... und irgendwie war da mein Finger falsch dazwischen...
Nunja, deswegen hab ich auch lang nicht mehr geschrieben, weil ich ja Gips hatte. Aber jetzt isser ab und ich muss mit Krankengymnastik anfangen.

"Whatever makes you feel good when you sit down and do it,
is what you should be chasing in your life." - Jim Carrey
back to top
Sortierung ändern:  
First   Previous   Next   Last
Page 1 of 1
Go to:   
Search