Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Tschou Zämen

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Endu
Stammgast


Beiträge: 16
Ort: Thun



New PostErstellt: 29.04.05, 13:27  Betreff: Tschou Zämen  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Ja ok i bi dr Andi Dellsperger wohnä its scho schöni 20 jahr ds  Thun auso eigäntläch mis ganzä Läbä i fingä diä Stadt het aus wo mä zum Läbä brucht angers gseit i liäbä Thun. U zu mirä Person was gits da ds Sägä i Skate fiu ga gärn a Kontzärt u festivals im Wintär duäni Bordä i liäbä Partys u im Sommer gani mit Minä kollegä ga Reislä u ja disäs Jahr uf Terrifa ga surfen abropo Reisä: HOLLAND das isch d Hammer reis gsi i liäbä das Land i liäbä d Holländer u forauem bini mit dä richtigä lüt dert gsi diä Reis het üs dsämä gschweisst i dänkä gärn a diä Reis zrüg das isch eifach ä Hammer erinerig di Beschti Reis vo mim afä churzä Läbä dankä fiu mau Herr Ryter das isch eifach so extrem dr HAMMER gsi.



!!!!TRY BUT YOU CAN`T BRING ME DOWN!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden YIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 29.04.05, 17:31  Betreff: Re: Tschou Zämen  drucken  weiterempfehlen

Hallo Andi

Danke, das du dig de Forebsuecher churz vorgstellt hesch; ig kenne dig ja, schliesslich hei mer de jitz 3 Jahr zäme gschaffet; u jitz geits gäge LAP - u die schaffemer ono, - da bruchts halt Trening, grad wie im Sport.

Mit Thun bini o mitter iverstande:

Dass dir d Reis nach u i Holland gfalle hett, gfreut mi würklich. Z' Ziel isch ja ä Gemeinschaft z' wärde, änand z' verstah, z' akzeptiere u ufenand zuega. Für Bsuecher vo dem Bitrag: Göht emal ir Homepage uf Ausbildung -> Exkursionen -> Wochenexkursionen  dert hets vile Bilder vo däne Hollandwuchene.

Ig gfreue mi uf witeri Biträg vo dir. Zu dir Begrüessig hie im Forum hets sich d' Bänd parat gmacht, sie spilt irgend öppis veruckts; nüt für mi, - aber es isch ja für di!

     

Gruess Di Lehrer




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Mischu
Experte


Beiträge: 183
Ort: Steffisburg

Hobby: klettern, skate, boarde


New PostErstellt: 29.04.05, 18:42  Betreff:  Re: Tschou Zämen  drucken  weiterempfehlen

hey endu=) fingeni cool wende saktisch surfsch u gärn umereislisch=) bisch gen<u der glich typ wie ig=)

härzlech wiukomme hie im forum=) u hey toi toi toi bir lap=) bi ersch nächschds jahr dranne=)

u dholland reis hani ono nid hinger mir=) freue mi scho iz riesig...!!=) nume geits no soo lang en schönä no have fun
ciao



____________________
Es kann Dir jemand die Tür öffnen - hindurchgehen mußt Du selbst
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 29.04.05, 19:50  Betreff: Re: Tschou Zämen  drucken  weiterempfehlen

ouuuuuuuuuuuuuu jaaaaaaaaaaaaa, HOLLAND WIR KOMMEN!!!! Das wird mega giga goil :-)))

Ono vo mir äs härzlechs willkommen!!!!!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos