|
|
Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
|
|
|
Autor |
Beitrag |
Dr Frutiger
Experte
|
Erstellt: 25.10.07, 20:22 Betreff: HMZ Kurs 3 |
|
|
Hallo zäme I ha hüt grad mi erst kurs als heiziger abgschlossä. I muess säge, heizig isch no handwerk u nid wie sanitär wo viel mecano arbeit isch. Schweissä isch öbis wo mä muess chönä u lehrä u nid so wie röhrli verpressä. O schuelisch muess meh viel wüssä bir heizig u finde viel sache schwieriger als bim sanitär. I bi o froh, das mir im oberland nid viel düeä pressä, will letst mal heimer mal ä neubou ka womer presst hei u die fitting... Da hesch nach äm pressä no chönä dran dreiä, weis de nid ob das dicht isch. Im kurs heimer itz glehrt wie hose-t mache, uszüg, reduktionä u überbogä. Das het mir mega gfalle, mal so richtig mit schweisbrenner, hammer, dorn u anderem werkzüg dschaffä. Isch ä guetä kurs gsi, aber hermann isch nüd cho foto mache, schad! We i das im gmoldä hätti, weri er vielächt ja zu üs cho fotos mache, oder nid hermann? Si diner feriä uf äm töff schön gsi? Gruess
____________________ Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
|
|
nach oben |
|
|
|
|