|
|
Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
|
|
|
|
|
|
Anfang
zurück
weiter
Ende
|
Autor |
Beitrag |
Psyrufer
Junior-Mitglied
Hobby: Lps Sammeln
|
Erstellt: 24.11.05, 19:25 Betreff: PROBEN
drucken
Thema drucken weiterempfehlen
|
|
|
Hei Gielä, wärs nid cool mau chli me Probä zha??? We i so üsi Klass aluägä, üsi Notä... Äs wär cool chli me probä zha, schüsch si mir de auzämä mau chli am Arsch. Leider längz nid wen nur zwöi drü sich a däm Forum beteiligä, deswägä mach IG, aus wou Unmotiwiertistä Forumbsuächer dr Afang. Wiu öppis isch sicher, wes in zuäkunft nid me probä git, holä mir üsä durchschnitt nieme uf. I weis ja nid wis öich geit, aber i hätt kei luscht no äs Jahr meh i derä GIB z si. I hoffä äs vö no äs paar meh a, so z dänkä wie ig. Wär warschiendlech nid ganz Unwichtig mau chli über sini Zuäkunft nachäzdänkä I hoffä mini Müä hezech glont. Aunä no äs schöns wüchäli Peace Rufer
|
|
nach oben |
|
|
Benu
Experte
Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang
|
Erstellt: 28.11.05, 19:51 Betreff: Re: PROBEN
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
LOs, i sägä scho gar nüt!! Wöu di pögä das eh nid, di merke de das ersch am schluss!!! Wirsch de gseh!!! I verschta dr Herr Ryter voukomme, mi störts nid!!! Mir isch das o scheiss egau was di angere für note hei!!! U i mache i däm Forum mit wöus eifach Spass macht mit angerne ds schribe usw. Viu meine sicher mir sige d oberschlimmer, stimmt gar nid, wöu hie schlimmtsech ke einzige bim Herr Ryter i!!! Eh los, mir wärdes ja de gseh!!! Greez
____________________ Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
|
|
nach oben |
|
|
Ryter Administrator
Administrator
Hobby: Motorrad, Computer
|
Erstellt: 28.11.05, 20:05 Betreff: Re: PROBEN
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Momou Benu, jitz bisch aber ganz ä gfürchige Chrieger worde! U de topmodärm, mit Mik!
____________________ Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
|
|
nach oben |
|
|
Benu
Experte
Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang
|
Erstellt: 29.11.05, 12:40 Betreff: Re: PROBEN
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Gfürchig und nachdänklech, passt doch chli zu mir ;-)
____________________ Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
|
|
nach oben |
|
|
|
|