|
|
Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
|
|
|
|
|
|
Anfang
zurück
weiter
Ende
|
Autor |
Beitrag |
Dr Frutiger
Experte
Hobby: schiessen und bike
|
Erstellt: 13.03.06, 19:41 Betreff: Weiterbildung
drucken
Thema drucken weiterempfehlen
|
|
|
Wer macht nach dem sanitärabschluss nochmals eine lehre und was für eine? Wer het dr heiziger no draghenkt? I möchti no dr heiziger drahenke u hoffe, das i zfutigä cha lehrä. Gruess Dr Frutiger
____________________ Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
|
|
nach oben |
|
|
Benu
Experte
Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang
|
Erstellt: 13.03.06, 20:38 Betreff: Re: Weiterbildung
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Nume so zur Info!! Das Thema heimer iz scho 3mau behandlet, bzw. dä Thread gits scho 3mau. Aber i chas ja glich nomau schribe. I mache när no 2 jahr Heiziger ir gliche Firma, de chani nämlech o blibe :-pp U när chunt de mau d RS u dert wotti so wit cho bis aschteut :-p Nach däm machi dr Servicemonteur, wöu dr Service isch mis Ziel. Villech chunt de onomau d Meischterprüäfig aber das cha no warte, bi ja no jung :-pp greez
____________________ Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
|
|
nach oben |
|
|
Dr Frutiger
Experte
Hobby: schiessen und bike
|
Erstellt: 14.03.06, 19:47 Betreff: Re: Weiterbildung
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
De mit äm service, machsches wege de hübsche froue? Das chli zu ihne chasch ka kaffi trinkä? Nei, nei. Dr Service isch cool. Das macheni o mega gern u lersch no recht viel. I möchti ono dr heiziger mache. Muess disi wuche mal zum chef ga frage ob i das grad bi ihne no chönti lehrä. Weri no gäbig. Gruess dr frutiger
____________________ Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
|
|
nach oben |
|
|
Benu
Experte
|
Erstellt: 14.03.06, 22:29 Betreff: Re: Weiterbildung
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Dr grund si scho d froue ;-pp nei nid nume das, verdiensch no rächt viu trinkgäut! U lehrsch äbä ono rächt viu zuesätzlech.
____________________ Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
|
|
nach oben |
|
|
M†J
Experte
Hobby: Musik, Klettern, Jesus
|
Erstellt: 17.03.06, 19:19 Betreff: Re: Weiterbildung
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Auso i weisses no nid obi öppis witer wott mache abr öppä scho heiziger odr servicemonteur wär no cool abr i ha ja no zyt bi ja o ersch im erstä! i weisses no ni mau luege...ha haut o chli druck vo hinge mi vätu wet natürlech dasi de mau sini Budä übernime! Eh ja wünsche schöns weekend u no viu spass ar neu gstautetä site...Herr Ryter si isch näch würkläch glunge...bis uf d`shoutbox wo no ir anger Farb idch abr ds isch ja nume so öppis grosse die Farbazpassä!?
...Gott kennt dein gestern, gib ihm dein Heute, er sorgt für dein Morgen...
|
|
nach oben |
|
|
Benu
Experte
|
Erstellt: 17.03.06, 21:19 Betreff: Re: Weiterbildung
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Bi mir isch ir Shoutbox d schrift so chli, isch das bi dir o so?? Iz isch guet, d Schriftgrössi hetsmer verschteut!
[editiert: 17.03.06, 21:21 von Benu]
|
|
nach oben |
|
|
M†J
Experte
Hobby: Musik, Klettern, Jesus
|
Erstellt: 17.03.06, 23:56 Betreff: Re: Weiterbildung
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Nei iz isch guet o mit dr Farb! eh ja Schöne hinech no!
...Gott kennt dein gestern, gib ihm dein Heute, er sorgt für dein Morgen...
|
|
nach oben |
|
|
|
|