Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
46 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,01 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts Re: Alptraum
Ou fuck
Tigo, wieviel mal muss ich dir noch sagen, du sollst nicht auf der Baustelle rumfahren
Nee, im Ernst! Tut mir Leid um deinen Pneu... und um dein Portmonai!! Hoff du kriegst das bald wieder geregelt! Zufuss macht's noch weniger Spass als mit der Dose unterwegs zu sein.
Gruss
Roger
4ska 20.04.05, 21:05
No new posts Re: Traumauto

ja de skyline wär echt cool... de vo 2f2f isch huere geil gmacht

Und weme bitz investiert holsch usm GTR-Mocke so umdi 1000ps use... das gfallt üsm tigo sicher sehr guet... gelle?

4ska 18.04.05, 19:48
No new posts Re: LAP

Hatte gerade die Präsentation und Fachsimplerei meiner Abschlussarbeit gemacht... meine "Bewerter" haben sich gerade zurückgezogen um meine Note für die gesammte Arbeit zu diskutieren... ich hoffe das geht schief

Ach ja, daher bin ich gerade alleine und treibe mich in eurem Forum rum...

Gruss Roger-der-nie-mehr-von-Abschlussarbeiten-geplagt-wird

4ska 18.04.05, 15:20
No new posts Re: Brauchte das Nerven!

Im Gegensatz zur Putzfrau lass ich auch die Velofahrer welche nicht absteigen über den Fussgänger... ich gehöre nämich selbst auch zu dieser Gruppe Velofahrer welche keine Regeln kennen...

Womit ich auch Mühe habe sind provozierende Autofahrer... Habs auch scho erlebt, dass mir einer gröber am A... klebte und auch nicht überholte als ich langsamer wurde und rechts ran blinkte...

4ska 18.04.05, 15:14
No new posts Re: Testday für Suzuki, Kawasaki, KTM usw.
[quote:Toretto]

PS: Aber äs git au bi üs äs paar geili Kurvänä...

[/quote]

Zeigschmer die mol?...

4ska 18.04.05, 15:10
No new posts Re: wer schenkt mir diese hier?

Wer scho em Roger sini R1 cha spende, hät sicher au gnueg Gäld für mich föörig! De Britische Hooligan stoht zoberscht uf miner Wunschlischte:

4ska 18.04.05, 14:58
No new posts Re: Chip-Tuning für Motorräder ?

Ich han zZypere zwei Töff gse. E Gixxer mit zwei NOS-Fläschli am Heck und e Ur-R1 mit einere, blaue NOS-Fläsche... Han irgendwo no es Fotti...

Uf Ricardo.ch häsch letschtin chöne e NOS-Aalag für Töff ersteigere. Für Motore vo 600 - 1300ccm glaub. Iistiigspriis sind knapp 1000.- gsi

En Kolleg hätt NOS i sin Xsara baue. Idiot... immerhin aktivierters per Bleifuess (aso mitme Kickdown), so chans scho nöd passiere, dasmes iisprützt ohni Gas zgeh, will denn wär de Mocke uf de Stell hinüber

Giit schins sone Fuschtregle: Pro eimol NOS drucke chame em KM-Zähler 50'000km dezuezelle so vode Abnutzig her

4ska 18.04.05, 14:53
No new posts Re: Spielzeug

u[quote:putzfrau] für all die wo immerno meined es auto seig schnäller als en töff lueged mal [url=http://www.freenet.de/freenet/auto/hersteller/Lamborghini/fahrberichte/Auto%20gegen%20Motorrad:%20Lambo%20vs.%20MV%20Agusta/72615c23f353f9891c42a32a60836e93.html?frn044uniqueid=72615c23f353f9891c42a32a60836e93&id=72615c23f353f9891c42a32a60836e93&sf_forum_title=Auto%20gegen%20Motorrad:%20Lambo%20vs.%20MV%20Agusta&sf_forum_date=27.12.2004&sf_feed=ams&]da[/url]...
zuegää, es sind erschtklassigi fahrer am werk und es sind sehr exklusivi fahrzüg aber es isch doch en teschtlauf zwüsched auto und töff...
[/quote]

Ja guet, Rennstrecki isch öppis anders...;-) Und e MV sowiso....

4ska 18.04.05, 14:51
No new posts Re: Traumauto

Boah... de isch jo no vill heftiger als de 350er!! yeah

4ska 12.04.05, 20:54
No new posts Re: Wie gehts?
[quote:Gast]

Hei Hermann

Nö, dassmi de PC schloht hani no nie gschafft! Umgekehrt aber scho fasch täglich (hauptsächlich liidet dTaschtatur und dMuus under mine Wuetaafäll)

Weisch Roger... weme chli weiss wieme mit Batch und VBScript umgoht, chame für all die scheiss Migrosoftfähler en gschiide Würgaround... äh ich mein Workaround mache

Wür jo gern mit Unix und so schaffe, aber leider hämmer nunmal e reini Migrosoftumgebig do. Und sobaldi nüm am schaffe bi, leggi sowsio mis ganze IT-Wüsse ab und han drum ke Bock zum mich privat i so Sache wiiterzbilde

[quote:Ryter Administrator]

jitz fahremer ja nit Töff, chum uf dä Erfolg trinkemer eis!

[/quote]

Ooh, ich glaub bi dem einte wirds das Weekend chum bliibe

[/quote]

Huch scho wider... sorry Nögschmol giits en Kafi für de Admin.

Chasch min Gascht-Iitrag lösche Hermann? Daaaaaaanke

Gruess

Roger

Scho passiert! Jitz git's aber äs Bier weniger!

4ska 12.04.05, 14:11
No new posts Re: Wie gehts?
[quote:Ryter Administrator]

Roger

Isch es guet gange, Fachbüez fertig? Über was het die Büez g'handlet: "Das Liebesleben der Motorräder", oder was? Würdi mi schampar interessiere!

Gruess

[/quote]

Hallo Hermann

Nö, leider hani nöd sones intressants Thema gha. Weni ez es Thema säg chömed vermuetli di meischte do nöd drus, aber du häschs so wele:

Win2003 Server ufsetze mit SUS (System Update Service), SUSReport Tool (Webapplikation, basiert uf PHP und MySQL) zum laufe bringe, Symantec AntiVirus Corporate Edition Server iirichte mit kompletter Umgebig für ca. 400 Workstations, 200 Notebooks und 40 Server und wills no zeifach isch de Symantec AntiVirus Client 9.0 mit CCM OnCommand paketiere und zum verteile uf allne Clients parat mache...

Isch eigentli ganz guet gange. Di einzige Schwirigkeite sind gsi, dass alles nöd so lauft wies de Hersteller beschribt. Es Batchli dött, es VBScript do und am Schluss hät alles klappet Dokumentation hani hüt ufd Poscht brocht. Endli alles verbii. Ez muesi es ganze nurno präsentiere inere Wuche... aber das isch easy!

Gruess

Roger

4ska 11.04.05, 22:29
No new posts Re: Spielzeug

Tschöö toretto!

Häsch absolut recht!! Han gescht au en Z350 am Ars... gha und das inere Kurve mit ca. 110km/h... rechts blinke, gaaaaanz vorsichtig abbremse und verbii lo die huere Raser... sölleds doch in nögschte Baum fahre! Solangs mich in Ruhe lönd und mich nöd no wänd ärgere weni noloh sölleds mache was wend Söttme sowiso immer mitm Töff. Eifach nöd ärgere lo. Me weiss jo dasme ide meischte Fäll schneller weg chunt. Sich ufes Duell iilah chan zwor Spass mache aber au bös id Hose goh. Miis Ego isch vill zchlii zum mich vo so öppisem beiidrucke zloh

4ska 11.04.05, 22:23
No new posts Re: Spielzeug
[quote:tigo] [quote:4ska]


Aber das bruchts jo au nöd ?

Letzten Sommer machten wir einen Ausflug mit dem oben abgebildeten TT.  Nach dem Restornat Steingletscher Richtung Hospiz wollten uns zwei Motorradfahrer überholen, aber ohne erfolg .Wir beschleunigten im zweiten gang kurz auf 160,  das FIS zeigte uns einen verbrauch von 85L / 100km an ;-) 


[/quote]

Doch um überhole vo Dosene wo im Wäg stönd scho

Hetted die beide Töfffahrer de richtig Gang drin gha, wärs sicher kes Problem gsi Usserdem: Wele Idiot giit Gas wener überholt wird???????????????

4ska 10.04.05, 20:04
No new posts Re: Traumauto

Hm... schwierige Frage. Sowiso schaffe ich mir nur ein praktisches Auto an. Sprich Kombi oder Family-Van. Das Auto ist schliesslich als Nutzfahrzeug und nicht als Spassgerät da (dafür gibts ja das Motorrad). Aber so als Zweitauto wäre diesen da nochwas... leider ist der sicher ausverkauft

4ska 10.04.05, 20:02
No new posts Re: Spielzeug

[quote:tigo] Wie lang hat ein kleiner Töff von 0- 100 ? Habe gehört das man nur mit einer grossen Maschine gut auf Passtrassen überholen kann.


[/quote] Aso mine isch chlii und vode Leischtig her gar nüt psunders (600ccm, 78PS, 230kg) und hätt öppe 4sec vo 0-100. Aber defür hani so ab 100km/h nüm würki vill Pfupf. Aber das bruchts jo au nöd.

Em toretto sini isch vom beschleunige her zimli es geilscht. 7.2sec vo 0 - 200!!... aber isch halt alles theoretisch

4ska 09.04.05, 20:22
No new posts Re: Bruchlandig
Nääi spitzbueb, muesch au alles kabutt mache
4ska 08.04.05, 19:16
No new posts Re: Chip-Tuning für Motorräder ?
Hab' auch nur zwei linke Hände wenn's ums schrauben geht... töfffahren ist was gaaaaaaaaanz anderes
4ska 08.04.05, 19:13
No new posts Re: Spielzeug

Hei toretto, aber den muesch en recht schlächte Fahrer im Ferrari vor dir gha ha! Will theoretisch chönd sportlich abgstimmti Autos schneller id Kurve als Töff...

4ska 08.04.05, 19:11
No new posts Re: Wie gehts?

Hehe, bin ich froh han ich scho de gröschti Teil abgschlosse (Modulsystem sei Dank)

Ez hani grad de zweitletschte Tag vo minere Facharbet hinder mich brocht und bi nonig mol würki fertig... Giit no es paar Extrastunde übers Wuchenend

Han wäred minere Lehr eigentli au sälte würklich glernt und immer einigermasse durecho. Ok, defür hani au nöd ganz en 5er-Schnitt wies eigentli müest sii

Ich wünsche eu allne ganz vill Glück für eui Prüefige!!! Ihr schaffed das doch all... au dNitli Nume immer schön zueverichtlich sii...

Gruess Roger

4ska 08.04.05, 19:06
No new posts Re: Was fährt ihr den so?
Ja eh! Voll geil! Susch chömmer au tusche! Ich nimm din S3, chunsch defür mini Bandit über. Den verchaufi de S3, chaufmer defür di neu Speed Triple und irgend es chliises, fahrbars Occassion-Auto no dezue, en alte Citroen AX oder so
4ska 07.04.05, 22:40
No new posts Re: Chip-Tuning für Motorräder ?
l[quote:Ryter Administrator]

Hallo Roger

Hey du bist ja ein richtiger Fachexperte! Von dir können wir ganz offensichtlich viel lernen. Wann machst du deine Doktorarbeit? Wär doch was:  Dr. mop. Roger M.

Gruess

[/quote]

Hallo Hermann!!

Du übertreibst! 1. habe ich zwei linke Hände, also nichts mit dr.mob 2. habe ich von Motortechnik und so keine Ahnung... ich interessiere mich einfach ein bisschen dafür, was die logsiche Schlussfolgerung ist, wenn man selbst fährt... Aber eigentlich bin ich ein zimlicher Dummy in solchen Sachen

gruss und einen schöne Abend

Roger

4ska 07.04.05, 22:36
No new posts Re: Chip-Tuning für Motorräder ?

Sicher lässt sich auch der Motorradmotor tunen. Mit wieviel Aufwand sich dies bewerkstelligen lässt kommt auf den Motor drauf an. Es gibt Motorräder, da lassen sich knapp 20PS mehr alleine durch Sportauspuff und offenen Luftfilter rausholen. Andere Motorräder brauchen sehr tiefe und kostenspielige Eingriffe um die hinterletzte Leistung rauszukitzeln (schärfere Nocken, Zylinderkopf-, Ventil- und Vergaseränderungen, aufbohren etc...). So 'ne Art Chiptuning gibts auch. Nennt sich PowerCommander (korrigiert mich, falls ich was falsches erzähle). Und fürs Extreme gibts auch Turbolader womit die Leistung je nach Aufladung extrem gesteigert wird (Beispiel: Die Turbo-Hayabuse von Ghostrider: Original ca 175PS, mit Turbolader knapp 500PS).

Allerdings macht Motortuning beim Töff wenig Sinn, weil fast jedes Motorrad mehr als genügend PS hat Daher ist Fahrwerkstuning viel beliebter und sinnvoller!!

Greez

4ska

4ska 07.04.05, 18:50
No new posts Re: Spielzeug

Wenn du das Auto oder den Töff tatsächlich als Spielzeug brauchen willst, dann empfehle ich dir ein Damen-Fahrrad!! Alles ander ist etwas zu gefährlich als Spielzeug

Aber so aus Erfahrung: Töfffahren macht viel mehr Spass Nicht nur beim sportlichen fahren. Im Gegensatz zum Auto macht töfffahren auch Spass, wenn man gemütlich durch die Gegend cruist. Das Freiheitsgefühl ist viel grösser, als wenn du in einer Dose sitzt. Und wenns dir dabei mal langweilig wird, dann lass mal die Fussrasten die Passstrasse küssen oder überhole mal ein Auto mit heulendem Motor und lass dir die unglaubliche Beschleunigung durch Mark und Bein fliessen... Jede Autofahrt ist ein Dreck dagegen!

4ska 07.04.05, 18:39
No new posts Re: Die lieben Frauen

Jaja... und dann gibt es Leute dich behaupten von mir, ich sei Frauen gegenüber abschätzend.... gäll Nittli

PFFFFFFFFFFFFFFFFFZ...

4ska 07.04.05, 18:29
No new posts Re: Bussentabelle
[quote:Toretto]

Dä Verstand muäs aifach scho mitfahrä...

 ich weiss goht nöd immer.


Wen das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen. [/quote]

Ja, do gibi dir 100%ig recht. ABER: Me chan au schneller underwägs sii als erlaubt ohni dasme de Verstand verlore hät. Aso weni mit 120 ufre guet uusbaute übersichtliche, lääre Landstross fahr isch das doch völlig ungfährlich für anderi Lüüt. Do muesme sich doch kes schlächts Gwüsse wägm Verstand mache

4ska 06.04.05, 21:28
No new posts Re: Eines meiner liebsten Hobbys...
[quote:Ryter Administrator]

Hallo Roger

Schön, dass du nun auch da bist, - und danke für deinen ersten Beitrag!

Ganz herzlich

Sind die Prüfungen nun vorbei? Alles gut gegangen? Ich gehe aber stark davon aus, dass du für die Prüfungen Einiges lesen musstest. Logo, das Lesen von Fachbüchern bietet unzweifelhaft weniger Entspannung als das Geniessen eines Krimis!

Aber das mit einem Buch in den Rucksack und weg mit dem Motorrad, so wie Rölfi es beschreibt, - ja das mach ich des Öftern. Roger ist das wohl, weil wir zwei schon etwas älter sind?

Oft nehme ich bei solchen Ausflügen sogar Tests mit die ich korrigieren muss (nein darf!) Es liest sich entspannter, es korrigiert sich ringer irgendwo da draussen in der Natur; weisst du auch warum?  Es ist die Vorfreude auf die Töfffahrt zurück nach Hause.

Roger lass uns lesen, diskutieren und - Motorradfahren.

Mit liebem Gruss


[/quote]

Hallo Hermann

Nö, ich stecke gerade mitten in einer sehr grossen Prüfung: Der IPA (Facharbeit). Habe nun den 6. Tag des 10-Tage-Projektes hinter mich gebracht. Läuft ganz gut. Jedenfalls wird die Zeit locker reichen.

Zum Thema lesen wärend dem Motorradfahren: Vergiss es! Ich kann nicht mal anhalten um mich zu erleichtern ohne gleich wieder ein Jucken in der Gashand zu spühren. Kaum hab ich den Schlüssel auf "Off" gedreht kann ich es kaum mehr erwarten den Motor wieder zu starten. Ist schlimmer als jede Sucht

Gruss

Roger

4ska 06.04.05, 21:22
No new posts Re: Trimmbach immer Donnerstags

hehe - weisch toretto, es giit au nöd psunders vill lüüt i dem Froum mit mim dialekt. müestmi vo dem eigentli gar nie aamelde, mini biiträg gsehtme sofort

ja, leider giits fasch jede dunnschtig obig en Unfall bim Hauestei. De berüehmtischt isch wohl de Unfall, wo eine mitre Duc änere Frau es Bei abgrisse hät, wiler si überseh hät. Kes Wunder, so wie die dött umenand raced mues fasch sovill Unfäll ge.

4ska 06.04.05, 20:41
No new posts Re: Umfrage über Games!!!! Helft mit!!!!

Bin eigentli gar nöd so de Game-Fründ. Weiss mini Ziit andersch znutze Aber eis Game hätmi di letschte Mönet fasch chli süchtig gmacht:

NFS Underground 2

All die Online-Shooter intressieretmi nöd. Do bruchts stundelangi Arbet, bisme mol es bitzli e Chance hät im Netz. Und die Stunde hani nöd...

4ska 06.04.05, 15:55
No new posts Re: En spitzbueb ide Rundi!

Tschöö Marco

He... ez müemer denn luege, dasmer es Forum nöd mit Töfffahrer überschwämed. Das hät jo nöd sehr vill mit de Bruefsschuel ztue...

Bissisch mich? ich bin zäch und ungnüssbar... rentiert nöd zums mache Drum frögi di au öppis: Dörfi mol mit dim Mini fahre? *duckundweg*

Greez

Roger

4ska 06.04.05, 15:50
No new posts Re: Bussentabelle

Wenn man die Bussen einberechnet ist töfffahren ja noch viel teurer als man denkt... shit

Gut hatte ich bis jetzt immer Glück

4ska 06.04.05, 15:27
 
 
20 von 46 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos