Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
10 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,02 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts Hammer Event in Spiez, wer nicht kommt ist selber schuld
Hei am 2.April.05 müäster fasch z Spiez i Bunker cho!!! Den denn startet z Festival "Rock the Bastards" mit füf Bands und numä 5 Stutz Itritt! Um 18.00 isch Türöfnig u am19.30 spiut di ersti Band. Es spiut Plexus, Tobin Taxi, Fluff, Strange Dogs und The Pain of Gomorrha! uz bestä isch ä haubä Liter Bier chostet numä 3 Stutz!

Nomau aus zum mitschribä:

Rock the Bastards

Türöfnung 18.00Uhr

Bands:

Plexus (melodic Punkrock)

Tobintaxi (Ska)

Fluff (Punk)

Strange Dogs (Punk)

Pain of Gomorrha (Brutal Death Metal)

Eintritt: 5.-Fr.

0.5 Liter Bier: 3.-Fr.

Wär nid weis wo der Bunker isch muäs eifach vom Bahnhof zum Lötschbergzentrum loufä, das strässli wo zur Gmeind füart passiärä un bir erstä müglächkeit rächts abbiägä. när louftmä grad drzuä! Ca. 5min. vom Bahnhof.

Witeri Infos: www.rock-the-bastards.ch.vu


Ädu 28.03.05, 13:33
No new posts Re: Hammerevent in Spiez, wer nicht kommt ist selber schuld!!!
Jääääääääääääääää, Chumä afa früä mit mirä rückmäudig zum Rock the Bastards! Aber äbä ha oh zersch müässä usnüächtärä!!!!! Auso dr Alas isch auso dr oberhammer gsi. usem ganzä Kanton si t Lüt uf Spiez Piugeret ut budä isch gstungget vou gsi!!! Es si hunderti vo Liter Bier trunkä wordä u i wet phouptä das sicher meh aus 80% vo aunä Psuächer d 2Promiugränzä überschrittä hei! Was mi aus Verastauter natürläch fröit! Zwüschäfäu hets fasch keni gä. Es paar si zämäkeit (gröstäteils Frouä), und ä chlinäri grupierig hetsäch ufgmach und het z Bistro Kafisatz gstürmt was diä dert nid so lustig hei gfungä! Wasi aber hiä oh öfäntläch wet sägä isch: Liäbi Spiezer, Rock the Bastard's wirds wider gä!!!!!!! Trotz üsärä untolerantä Bevöukärig und üsärä Gmeind wo mir dä Ahläss wot verbiätä us gründ wiä:"es si zviu kuriosi Lüt dür Spiez glüffä!" Mirä meinig Lachhaft! FREUET EUCH!!!!!!!
Ädu 18.04.05, 22:25
No new posts RAUCHEN

Das Phänomen Rauchen

Wieso Rauchen soviele Jugendliche? Manche sagen es sei Gruppendruck! Glaub ich aber nicht! Sicher spielt dies eine Rolle, welche meiner Meinung nicht von grosser Bedeutung ist. Wieso man aber anfängt kann ich mir nicht erklären. Auch wenn ich selber ein extremer Raucher bin. Ich weis nur, dass das aufhören mir so schwer fällt, weil mein Umfeld auch raucht und mein Wille zu wenig stark ist. Was habt ihr für Erfahrungen und Meinungen zum Rauchen?


Ädu 18.04.05, 22:44
No new posts Selle zämä

Moin, i wär dr Ädu, bi 18ni vo Spiez u mini freizit Gstautäni mit Musik, Suffä, Boardä, Demonstriärä, u.s.w.

Musikalisch gsets so us dasi sit 6 Jahr Schlagzüg spilä. Agfangä het das ganzä ir Jugendmusik Spiez woni hüt no Mitglid bi!

Witergfarä hets mit mirä Metalbänd. Mir Heissä "Pain of Gomorrha" und bestö us 5 Lüt. Drunger ä Synti, ä Bass, 2Gitarä u natürläch z Drumm. Musigstiumassi spilämer es Death- Blackmetal gmisch. Wär geil  wet mau uf pain of gomorrhaferbi luägsch! T Sitä isch no nid ganz usgrift aber es isch em cho.

Was no so neuers drzuä isch cho isch z Gitarnä. Das spili iz öpä äs Jahr, ga aber us finanziellä gründ nid it stund.


Ädu 13.06.05, 16:47
No new posts Re: What`s uup
[quote:Hess] Sälu zämä, i bi dr Mänu Hess vo Münsigen! I bi 18ni u ga gärn i usgang! Mini lieblings Sport isch Basketball !
[/quote] Punk grüsst Bordellbesitzer
Ädu 13.06.05, 17:08
No new posts Re: What`s uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup
Mach gschider mau wärbig für dis Puff!
Ädu 13.06.05, 17:09
No new posts Die absolute Rennmaschine

Mein absolutes Traumauto hat sportliche 50PS und färt ca. in einer Minute von 0 auf 80!!!

Da Staunen die Tuningfans!


Ädu 16.12.05, 12:42
No new posts Nr1 Sicherheitsventil (Adrian Schäfer)

Stellungnahme zum verspäteten eintreffen des Arbeitsbucheintrages

Sehr geehrter Herr Ryter, liebe Mitschüler

Ich möchte mich hiermit für mein unangepasstes Verhalten entschuldigen und eine Erklärung abliefern. Dieses Vorgehen entstand einerseits aus meiner bekannten Faulheit und andererseits aus meiner Ideologie Probleme durch Ignoranz zu lösen. Ich wollte Ihnen nicht auf die ausgestreckte Hand spucken oder Ihre Lernmethoden in Frage stellen. Ich werde mich bemühen auch Ihnen zu zeigen das mir was an dieser Lehre und am bestehen der Lehrabschlussprüfung liegt.

Ich hoffe Sie nahmen es nicht zu persönlich!

Hier mein leider verspäteter Arbeitseintrag:


Ädu 25.04.06, 21:16
No new posts Karteikarten Kaltwasser

Hiä heiter einigi Karteichartä zum Thema Kaltwasser! Eifach d Fragä usdruckä, z Blatt cherä, und d antwortä drufdrukä! När numä no usschnidä et voila.

Es si no nid grad risig fiu, wirdäsä aber ir nächstä zyt no erwitärä!

Viu spass bim lerä

(PS: Fragen 1 zu Antworten 1, Fragen 2 zu Antworten 2. Isch ja logisch)


Ädu 27.04.06, 23:48
No new posts Death Metal in Thun

Hei zämä, Hiä ä chlinä Tipp für aui Metalfründä!!

Am 6.Mai spiut Pain of Gomorrha im Factory Club z Thun! Ein muss für jedä Metaller.

Witäri Infos unger www.painofgomorrha.ch.vu


Ädu 28.04.06, 00:03
 
 
10 von 10 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos