LET IT SHINE
kelly family

You are not logged in.
LoginLogin Join for freeJoin for free
MessagesMessages MembersMembers SearchSearch HelpHelp StatStatistics
VotesVotes FilesFiles CalendarCalendar BookmarksBookmarks
wanna talk dutch??

First   Previous   Next   Last
Page: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-04-26, 10:54 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

om mp3 updates te kunnen blijven kunnen aanbieden zoek ik naar complete concerten. het liefst van goede kwaliteit natuurlijk.

Dus, heb je concerten die je met ons wil delen, laat het mij dan weten via mijn msn of email:

groetjes Ellen (admin)

back to top
Show user's profile Send private message to this member
kaatje
Member

New PostCreated: 2006-04-27, 04:11 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

wie gaat er allemaal naar angelo toe?? ik misschien wel!!

proud to be a kellyfan
back to top
kaatje
Member

New PostCreated: 2006-05-02, 12:55 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

ellen, heb je ook mp3's of video's van huntenpop 2004?? ik kan dit nergens vinden.

groetjes

proud to be a kellyfan
back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-05-02, 04:03 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

nee, die heb ik niet. maar anders moet je dat maar even onder topic: LOOKING FOR: zetten. misschien dat iemand anders je kan helpen...
succes!!

groetjes Ellen

back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-05-03, 11:29 AM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

weer 2 nederlandse datums voor Angelo:

27-08-06 Zoetemeer de boerderij
30-08-06 Groningen Simplon

Alle concerten voor nederland zijn nu bekend

wie gaat er heen???

back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-05-21, 07:06 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

Helaas hebben wij te horen gekregen dat de twee concerten in Nederland zijn afgelast. Er zijn te weinig tickets verkocht waardoor het voor de produtie te duur wordt. de Kelly's bieden hun excusses aan en vinden het zelf ook erg vervelend maar het is nou eenmaal niet anders. Gelukkig komen ze rond oktober met een nieuwe tour ook in nederland (laten we hopen dat er dan wel genoeg kaartjes worden verkocht).
Kaartjes kunnen worden ingeleverd bij de bekende verkooppunten.

Groetjes Ellen

back to top
kaatje
Member

New PostCreated: 2006-05-24, 02:24 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

hey ellen,

hoe kan het dat bij mij de soundcheck van callign heaven het niet doet?? kan dat aan de link liggen. dit is het 1e dat het niet doet van de site. ik heb hem al meerdere keren gedownload.

groetjes karin

proud to be a kellyfan
back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-06-02, 07:20 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

Ik ga naar KEULEN!!!

Iemand nog tips???

Groetjes Ellen (admin)

back to top
NathalieD
Member

New PostCreated: 2006-08-14, 04:21 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

hi!! ga je naar de Good News tour?? Ik ook waarsch en zoek nog een manier om erheen te gaan....ideeen?? Of met zn allen in een auto?? heb er wel 1 maar is te duur om met maar 2 pers te gaan.....

let me know!!!

gr nathalie

back to top
A_N_G_E_L
Guest
New PostCreated: 2006-09-13, 10:43 PM CET  Subject:  Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

Zitat:
    om mp3 updates te kunnen blijven kunnen aanbieden zoek ik naar complete concerten. het liefst van goede kwaliteit natuurlijk.

Dus, heb je concerten die je met ons wil delen, laat het mij dan weten via mijn msn of email:

groetjes Ellen (admin)

Zitat:

groetjes Ellen (admin)

Hoi hoi

Is er iemand naar het mini concert geweest van Kathy Kelly in hellendoorn op 6 september 2006 ???

Of kent iemand weer een persoon die daar heeft gefilmd???

Ik wil het graag op video hebben.

Laat het me even weten op

Liefs A_N_G_E_L

back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-09-15, 05:20 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

ik heb KAthy Kelly gefilmt, De filmpjes staan bij de downloads.
Ik heb ook foto's gemaakt, deze komen dit weekend online.

Groetjes Ellen (admin)

back to top
Sortierung ändern:  
First   Previous   Next   Last
Page: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6
Search