-

Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
-
3 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,01 Sekunden
- Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts Notfall!!!!!!!!
hallo Kaste oder irgendebba!!!!! I hätt a dringende Frage an eich, kinnts es ned bitte bitte den Eintrag vo IchKumpelin am 13.05 wieda ausßa doa!!!!!! Des war furchtbar wichtig, weil wenn des ebba lest, der des ned wissen derf, dann bin i so was vom im Arsch!!!!!! Es is mir so wos von wurscht, dass iaztand dann a jeder woas wer blabla is aber bitttttttteeeeeeeee duas außa!!!!!!!1 Bitteeeeeeeeeeee Mei Ruf is im Arsch........ hdgdl bitte erhört mein Flehen bitte doads na außa!!!!!! Lea Ïê
blabla!!!!!!!!!! 13.05.04, 21:14
No new posts Hilffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
Hallo Kaste oder Philipp oder wer auch immer des lest!!!!!!! I hob a rießiges Problem!!!!!!!!!!! I kann meine Mails nimma lesen!!!!!!!!! :confused: Kinnts ma es ned helfen!!!!!!! lasst mich nicht im Stich der bescheuerte Computer duad wieda moi ned des wos i mecht!!!!!!!! I kann zwar in meine Mails eine, aber es zeigt eine leere Seite an, obwohl des normalerweise kilometerlange mails sand *ggg* überlassts me ned dem Wahnsinn.............. Des is wirkle zum heulen!!!!!! Bitte mailts zruck!!!!!!!!!! hegdl übrigens des is a tolle Page!!!!!!! hab euch alle ganz doll lieb Mb blalba!!!!!!!!! Ïê
blabla!!!!!!!!!! 24.03.04, 21:22
No new posts Hilffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
Hallo Kaste oder Philipp oder wer auch immer des lest!!!!!!! I hob a rießiges Problem!!!!!!!!!!! I kann meine Mails nimma lesen!!!!!!!!! :confused: Kinnts ma es ned helfen!!!!!!! lasst mich nicht im Stich der bescheuerte Computer duad wieda moi ned des wos i mecht!!!!!!!! I kann zwar in meine Mails eine, aber es zeigt eine leere Seite an, obwohl des normalerweise kilometerlange mails sand *ggg* überlassts me ned dem Wahnsinn.............. Des is wirkle zum heulen!!!!!! Bitte mailts zruck!!!!!!!!!! hegdl übrigens des is a tolle Page!!!!!!! hab euch alle ganz doll lieb Mb blalba!!!!!!!!! Ïê
blabla!!!!!!!!!! 24.03.04, 21:21

3 von 3 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search