www.dersimliyim.de.vu - Forum
Zazaki Forum
Zazaki Forum Seite,mit vielen tollen Möglichkeiten.Musik,Bilder aus der Heimat,senden von Kurznachrichten,sehen welcher User grad online ist.Özgün,Türk Halk Müzigi,Zazaca ve Kirmanci.

Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Isteklerinizi buraya yaziniz!

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Ersin

Administrator

New PostErstellt: 16.11.05, 22:58  Betreff: Ankündigung:  Isteklerinizi buraya yaziniz!  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Arkadaslar buraya Sarkicinin ve Albümün Ismini Yaziniz.Isteklerinizi yükliyene kadar bir kac gün gecebilir,aksi halde bir hafta...

Sadece Albümler buraya yüklenecek,tek parca degil!

[editiert: 17.11.05, 16:18 von Ersin]
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sam
Gast
New PostErstellt: 18.11.05, 18:10  Betreff:  Lütfen Ersin  drucken  weiterempfehlen

Lütfen Ersin Abi Ibrahim Tatlisesin son albümünü Yüklermisin ( emin degilim ama heralde ismi bul geti olacakti )
Xinüsi
Gast
New PostErstellt: 20.11.05, 21:02  Betreff: Re: Isteklerinizi buraya yaziniz!  drucken  weiterempfehlen

Bira Cemil Kocgün eklersen sevinirim

Berxudar ve!!!!

Eylem
Gast
New PostErstellt: 06.01.06, 22:16  Betreff: Re: Isteklerinizi buraya yaziniz!  drucken  weiterempfehlen

iyi aksamlar ersincim! her bilgisayar basina oturdugum zaman sayfana mutlaka giriyorum! son bi kac haftadan beri cemil kocgünün albümünü ariyorum internette fakat bulamadim! sen bana yardimci olabilirmisin? bu arada bende dersimliyim..  kendine iyi bak.. hoscakal

Ersin

Administrator

New PostErstellt: 11.01.06, 18:47  Betreff: Cemil Kocgün - Ask - ı Pervâz [2004]  drucken  weiterempfehlen

1.Gizemli Dünyamda
2.Perişan
3.İnsano Neçar
4.Dewo Dewo
5.Evliya Gülüdür
6.Şems
7.Vardım Dostun Bahçasına
8.Heylo
9.Sarı Tamburam
10.Pervâne

Sifre : www.turkulerdiyari.com

Download

NOT:Eger Albümü indirmesini bilmiyorsaniz,lütfen yardim bölümüne bir göz atin,orda herseyi kolayica acikladim.

Yardim

Ich bin wirklich stolz darauf,meine Heimat der Welt präsentieren zu können,da es der kostbarste Ort für mich ist.

[editiert: 11.01.06, 18:49 von Ersin]
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
emo
Gast
New PostErstellt: 06.02.06, 19:16  Betreff: Re: Isteklerinizi buraya yaziniz!  drucken  weiterempfehlen

kardes abidinin yeni albümpü yüklersen cok sevinirim....simdikten sagolasin....
Sevda
Gast
New PostErstellt: 13.02.06, 17:17  Betreff:  Re: Isteklerinizi buraya yaziniz!  drucken  weiterempfehlen

ersin noooooluuuuuuursun kürtce rock parcalar yükle yaaa.. lütfen! ben bulamiyorum cünkü! ama yüklersen gercekten cok cok cok sevinirim! kendine iyi bak! iyi bakki bana parcalar yükliyesin.. 
Ersin

Administrator

New PostErstellt: 13.02.06, 19:28  Betreff: Re: Isteklerinizi buraya yaziniz!  drucken  weiterempfehlen

Canlar,hele o kadar acele etmeyin ha,ilk önce yeni siteme bir tasiniyimda,ondan sonra herseyi hal ederiz

Ich bin wirklich stolz darauf,meine Heimat der Welt präsentieren zu können,da es der kostbarste Ort für mich ist.
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search