Stickman - Forum
the stickman community
Lëtzebuerg op senger beschter Säit.

Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
VotesUmfragen FilesDateien
No EP!

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Autor Beitrag
mich3l
Stickman

Gamer: xBox 360
Kommentar: I <3 Nintendo

New PostErstellt: 17.03.04, 16:27  Betreff:  No EP!  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

Hei ass den Thread wou dier iwert d'EP lästeren an meckeren kennt!!!! (net alles echt huerlen!!!!)

[editiert: 03.01.05, 14:31 von mich3l]
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Speedy Gonzales
Gast
New PostErstellt: 18.03.04, 09:22  Betreff:  Re: No EP!  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

Dann lost eis emol Unfängen mat der Diskussion iwert EP.
Wei kennt et dass op der EP et nemmen Mäedecher get?
mich3l
Stickman

New PostErstellt: 18.03.04, 09:24  Betreff: Re: No EP!  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

novak do gin et zwaer nat nemmen Mädecher!, Mais eng grouss majoritait ass schon "feminim"!

Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Speedy Gonzales
Gast
New PostErstellt: 18.03.04, 09:32  Betreff:  Re: No EP!  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

Huel et net Schlecht mais wat do als "Typ" rondrem leift, kann een net als "masculin" besechnen, mmais mei als Drag Queen!!! Oder weilst du mat sou engem am nemmleschten Vestiär sin?
mich3l
Stickman

New PostErstellt: 18.03.04, 09:36  Betreff: Re: No EP!  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

ehhm neee!!!¨do drop kann ech verzichten! dass ech don 3 ochen net mei setzen kann, nee merci!

wann ech bedenken, dass dei emol ang keier bei eis an der class waren!!!

dei arem profen (ausser d'ernster, dei hassen ech och!)

Speedy Gonzales
Gast
New PostErstellt: 18.03.04, 09:42  Betreff:  Re: No EP!  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

Awer wierklech wei kann een dei vun der EP nach als Menschen bezeschnen? So mir nemmen een vun hinen denn einigermossen nach Normal ass, an den ganzen Daag net nemmen wann ze zou Toud bekifft sin.
mich3l
Stickman

New PostErstellt: 18.03.04, 10:05  Betreff: Re: No EP!  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

Keng ahnung! fier mech ass dann eng "accumulatioun" vun den iwerrechter vun Woodstock an dei ganz krank zeit!

Speedy Gonzales
Gast
New PostErstellt: 18.03.04, 10:30  Betreff:  Re: No EP!  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

Woodstock war eppes an sech aner zait, Krieg, Entdeckung vun Drogen, Rock'n Roll an Sex.
EP kennen kein Rock, Krieg och net, Drogen femmen dei fir cool ze sin, an nemmen lichtes geft hinen hardes dat ze krepeieren. An SEX dofir sin vielleicht nach eppessen ze gebrauchen, hèalt vun dem Geschmach vun den Perversen wei Dutoux of.
mich3l
Stickman

New PostErstellt: 18.03.04, 10:34  Betreff: Re: No EP!  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

oh frek, den Novak geet aus sech eraus !!! Mais en huert jo Recht (bis ob dat mam Dutroux, dat ass hart!).

Mais wat wellen dei no de schoul machen? Schaffen? den armen patron!

Speedy Gonzales
Gast
New PostErstellt: 18.03.04, 10:43  Betreff:  Re: No EP!  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

Do hues du recht, ech kann mir kenn wou den EPen firstehlen am gang ze schaffen, ausser bei Mercedes an der Sektion Car Crash an der platz vun engem Dummy.
mich3l
Stickman

New PostErstellt: 19.03.04, 08:22  Betreff:  Re: No EP!  drucken  weiterempfehlen Antwort mit Zitat  

Dei geifen zuguer dat net brengen! Vun lauter kiffen geifen dei emol net den auto fannen!

Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Seite 1 von 3
Gehe zu:   
Search