Stickman - Forum
the stickman community
Lëtzebuerg op senger beschter Säit.

Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
VotesUmfragen FilesDateien

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
mich3l
Stickman

New PostErstellt: 18.03.04, 10:30     Betreff:  Re: Game tipp of the Week Antwort mit Zitat  

TV Total WOK WM

Ech hun dest Spill getest, well Ech an den Zeitungen gelies hun, et waer net extra. Ech als TV Total Fan hun mier awer geduecht, dass dat Spill awer witzeg keint sin, an hun et getest. Wok Wm ass jo am realen, deck cool, an enerhaltsam! D'Spill get dat awer guer net eriwer!!! Sachen wei eng halbwegs normal Grafik/Animatiounen, eng Fuerphysik ala Mariokaart (fier den Super Nintendo) oder gudden Sound vermessen ech grad esou, wei d'original Strecken an Nimm vun den Fuerer!!! D'Spill huert bis ob den Numm praktesch naischt mat der Wok Wm ze din!!! Absolut senlos sin dei onlogesch an iwerflessech Power-ups, dei een wärend der Cours kann opsammelen. Mei wei eng keier geschitt et engem och, dass een komplet den Speed verleiert, an net mei genug schwong huet fier an d'ziel ze kommenDen eenzechen Lichtbleck, sin dei halbwegs an awer sech emmer widerhuelent Sprech vum original Spriecher vun den TV Total Reportagen (Rock around the WOK, Ich bin ein WOKianer) ! Mais no 2 Coursen huert een se all heieren, an och daar get langweileg. Dat Spill ass emol net fier een groussen TV Total Fan interessant.

Spillt leiwer Wintergames op www.sport.de , zuguer dat ass enerhaltsamer !

Ech gin 1 vun 5 punkten

*----

Preis; €19,99

Systemanforderungen.
windows 98/Me/XP/2000, 300 MHz, 64MB Arbeitspeicher
ca. 125 MB Festpalttenplatz
Grafikkarten OpenGL 1.2 kompatibel mit mindestens 16 MB,
DirectX 9.0, Soundkarte

[editiert: 29.04.04, 09:41 von mich3l]

pcgame.gif (22 kByte, 225 x 290 Pixel)
speichern

Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ändern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 394 von 396
Gehe zu:   
Search