|
|
The Bronze
Ein Forum für alle Buffy und Angel Fans
|
|
|
Autor |
Beitrag |
Slayergirl
Administrator
|
Erstellt: 13.03.06, 16:15 Betreff: Re: Happy Birthday Sari!
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Schreib morgen Englisch Arbeit und muss überlegen, was ich meinem Freund zum Geburtstag schenk...
rulz! an alle Member
Darky's persönliches Scherzsteinchen
Amends Angel: "Am I worth saving, huh? Am I a rightious man? The world wants me gone!" Buffy: "And what about me? I love you so much... And I tried to make you go away. I killed you and it didn't help. And I hate it! I hate that it's so hard. And that you can hurt me so much... And I know everything that you did 'cause you did it to me. Oh God! I wished that I wished you dead. I don't. I can't!" Angel: "Buffy, please. Just this once, let me be strong!"
Danke an Sarah für den Smilie
|
|
nach oben |
|
|
Buffy_19
Never Forget
|
Erstellt: 14.03.06, 21:02 Betreff: Re: Happy Birthday Sari!
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Oh ja des is schwer. wie alt wird er den? In solchen sachen bin ich au ned totale Niete
Buchstabenclub RULZ knuddel to all members
Dankeschön Evalein, für diese wunderschöne Sig Hab dich Lieb
|
|
nach oben |
|
|
Slayergirl
Administrator
|
Erstellt: 14.03.06, 21:11 Betreff: Re: Happy Birthday Sari!
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
20... Hab n Kalender gebastelt...
rulz! an alle Member
Darky's persönliches Scherzsteinchen
Amends Angel: "Am I worth saving, huh? Am I a rightious man? The world wants me gone!" Buffy: "And what about me? I love you so much... And I tried to make you go away. I killed you and it didn't help. And I hate it! I hate that it's so hard. And that you can hurt me so much... And I know everything that you did 'cause you did it to me. Oh God! I wished that I wished you dead. I don't. I can't!" Angel: "Buffy, please. Just this once, let me be strong!"
Danke an Sarah für den Smilie
|
|
nach oben |
|
|
|
|