Admin
Administrator
|
Erstellt: 14.03.12, 00:13 Betreff: Re: etwas übersetzten |
|
|
Okay, kein Problem Ich kopiere mal alles, was ich schrieb, unter Deinen Text, den Du schriebst. Was ich nicht übersetzt habe, lasse ich aus. Manche Sachen, das wirst Du sehen, habe ich nur etwas abgeändert oder hinzugefügt. Aber im Grunde genommen, ist es (fast) der gleiche Text/Inhalt.
Mein Schatz du bist mir wichtiger als alles andere auf dieser welt! Den du bist meine grosse Liebe Bebush!!
Shpirti im ti je me e rrendesishme per mua se cdo gje tjeter ne kete bote! Sepse ti je dashuria ime e jetes, bebush!
Heute vor einem Jahr sind wir zusammengekommen! seit ich dich kenne habe ich begonnen richtig zu leben!seit dem tag an bin ich der glückliste mensch auf der ganzen welt. meine Liebe zu dir wird von tag zu tag immer grösser und mein herz wird niemals aufhören deinen namen zu schlagen. den ich werde dich bis zum tod und noch viel weiter lieben! du hast mir so viel kraft mut und zuverlässigkeit gegeben und warst immer für mich da auch in den schwierigsten zeiten! Ich danke dir von tiefsten Herzen bebuush ! ich bin und werde immer für dich da sein in guten sowohl auch schlechten tagen! die zeit mit dir ist einzigartig und wundervoll wenn ich mit dir bin wünsche ich mir immer das die zeit stehen bleibt das wir dann für immer zusammensein können!
Nje vit me perpara ne u bashkuam bashke! Qe kur fillova te te njof ty jeta ime eshte bere nje realitet i vertete! Qe ne kete dite une e jam njeriu me i lumtur ne gjithe boten. Dashuria ime per ty po rritet me shume dite per dite dhe zemra ime nuk do te pushi kurre se rrahuri dashurin time per ty. Sepse une do te dua ty perjetesisht pa limit, ti me ke dhene shume fuqi, guxim dhe mbeshtetje dhe ke qene gjithmone aty per mua edhe ne keto kohera te veshtira! Te falenderoj nga brendesia e zemres sime bebushi im! Une jam dhe do te jem aty per ty gjithmone, ne dite te bukura dhe ne dite te veshtira per te inkurajuar njeri tjetrin qe te kemi nje jete te sukseseshme ne dashurine tone! Koha me ty eshte unike dhe shume klohe e adhurueshme, kur jam me ty deshiroj gjithmone qe ora mos te levis por te ndaloi, por perseri jam shume i gezuar qe koha ecen bashke me ty, dhe jetojme jeten te lumtur perkrahe njeri tjetrit.
seit ich dich kenne habe ich begonnen glücklich zu sein, all meine kummer und sorgen zu vergessen und einfach in den tag hineinzuleben. Wir haben in diesem einem Jahr soo viel erlebt mein schatz und wo wir überal waren die zeit mit dir ist unglaublich schön, lustig, romantisch, einzigartig und wundervoll am allerliebsten bin ich im murten mit dir weil es am see mit dir halt so schön ist und wir uns frei fühlen und bewegen können wie vögel Ich lebe um dich zu lieben Zemer!!
!Imagjino si do te ishte jeta ime pa ty nje dicka boshe, ti je plotesimi i dashurise sime dhe jetes time! Ti je femra qe ploteson pjesen tjeter te zemres sime, sepse njeriu ka zemer perngjysem kurse ti je pjesa tjeter e plotesimit te saj, vetem ti mund te me te lumtur dhe te buzqesh gjithmone vogelushe! Qe kur kam filluar te te njof une ndihem shume i lumtur dhe jeta ime ka ndryshuar pasi shpresa per ne te dy rritet dita dites. Nuk ka me hidherim ne jeten time qe kur te kame njohur ty. Ne kemi kaluar kaq shume ne kete vit shpirti im, koha me ty eshte me te vertete e bukur, interesante, romantike, unike dhe e shkelqyer. Dicka qe me pelqen me shume eshte nese ne jemi ne "Murten" sepse me ty eshte shume e bukur dhe te jemi si zogjte shtegetare qe levizin te lumtur afer dhe rreth detit. Une jetoj vetem per te dashuruar ty zemer!
Ich möchte dir sagen ohne dich kann und will ich nicht leben du bist mein licht in der dunklen hölle du bist mein engel nur du kannst mich glücklich machen! meine Liebe zu diir ist unendlich gross zemer!
Une dua te te them qe nuk mundem te jetoj me pa ty! Ti je drita ime ne cdo kohe te dites dhe nates, pa ty do te isha si nje nate pa hene, ti je engjelli im, vetem ti mundem te me besh te lumtur! Dashuria ime per ty eshte i pafund zemer!
schatz unsere beziehung ist mehr als nur eine beziehung es ist für mich wie ein schicksal eine wahre lovestory es ist die wahre Liebe ich werde dich für immer und ewig halten und lieben, weil du meine bebuush bist meine grosse liebe! <3 Ich liebe dich mehr als alles andere auf dieser welt mein goldengel du bist die allerbeste auf der ganzen welt mein goldherz!! <3
Shpirt, lidhja jone eshte me shume se vetem nje lidhje, per mua eshte fat, dhe dicka qe me ka ardhur si dhurat qe te te kam njohur ty, dashuria jone eshte si nje novele dashurie, une do te mbaj dhe dashuroj ty per gjithmone dhe pafund, sepse ti je bebushia im, ti je dashuria ime e madhe dhe ska dashuri tjeter ne kete bote si dashuria ime per ty!! Une te dua ty me shume se gjithcka tjeter ne kete bote, engjelli im i arte, ti je personi me unik ne kete bote dhe pa ty kjo bote do te ishte nje hic. Ska asgje me te cmushme ne kete bote qe mund te te arrij ty.....
____________________ Next time the devil tells you "You're stupid" say "No, you're stupid - ...I'm going to heaven, you ain't getting in". ~Joyce Meyer~
|
|