Autor |
Beitrag |
Misterio
Ehemaliges Mitglied
|
Erstellt: 14.01.11, 23:28 Betreff: Re: Zemra ime per ty jam do jem e do te jem perher |
|
|
endrroj për ty se me nxeh trupin kur te shikoj
endrroj për ty se je gjithqka qe kerkoj
endrroj zerin e embel qdo nat ta degjoj
endrroj shpirt për ty shum endrroj
endrroj buzeqeshjen tende te degjoj
endrroj un si si zemrat na rrahin njesoj
endrroj bukurin tende syrin qe me shikon
oh zot un për ty veq për ty endrroj
endrroj momentet qe rrija me ty
endrroj oj zemer endrroj gjithqka qe benim ne te dy
endrroj puthjet e lehta ledhatimet pa kufi
endrroj si si e preknim njeri tjetrin une ti
endrroj frymarrjen tende qe thoje me një fjal
ti je bota ime do te dua sa te jem gjall
endrroj te mbaj doren perseri një dit
endrroj te dal me ty ne shi me shetit
endrroj ti jap fund njeher ksaj andrre
te behet realitet për mu
endrroj oj lum endrroj sepse une ty shum te du Übersetzung das gibt keine gute kombination aber zmindesten weiss man was da gemeint ist hehe
ich treume für dich weil du mein körper erwärmst wen ich dich anseh ich treume für dich weil du alles für mich bist ich treum deine süsse stimme es jeden abend zu hören schazt für dich und nur für dich treum ich treume dein süsses lachen zu hören treume wie unser beiden herzen gleich schlagen treume deine schönheit deine augen wie die mich ansehn oh got ich treum und treum nur für dich treume die momente wo ich mit dir war treume mein herz ich treume alles was wir gemacht haben
treume leichte küsse streicheln ohne ende treume wie ich und du ein ander berührten treume dein atem als du sagtest mit ein wort du bist meine welt ich werd dich lieben so lange(ich lebe) diese welt hält
treume dein hand eines tages nochmal zu halten treume mit dir im regen spazieren zu gehn ich treume den traum ein ende zu geben das alles realität für mich wird ich treume mein schatz ich treume weil ich dich sehr liebe
I besoj Asaj Zemre Te Paster Si Loti sepse Dashurin E saj E Ka Falur Zoti
Wenn ich dir was schenken könnte, wären es meine Augen. Dann könntest du sehen, was für ein wunderschöner Mensch du bist
|
|
nach oben |
|
|
|