|
|
Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
|
|
|
|
|
|
Anfang
zurück
weiter
Ende
|
Autor |
Beitrag |
Toretto
Experte
|
Erstellt: 13.04.05, 12:10 Betreff: Testday für Suzuki, Kawasaki, KTM usw.
drucken
Thema drucken weiterempfehlen
|
|
|
Hi Leute... Nögscht Wuchänend also 16 -17 April findet im Motocenter west in St. Gallen www.moto-center-west.ch s'grossi Testwuchenend statt. Ich wär jo sofort mol entlich die neu GSX-R go tästä, oder KTM Superduke aber äbä han ufstiegsweekend han kei minutä zum mich dem Widmä... so beschissä. Darum han ich denkt villicht chan mir jo den öppert vo eu än Fahrpricht lifärä, wobi jo SG zimlich wiiiit wäg isch für die meischtä vo eu. PS: Aber äs git au bi üs äs paar geili Kurvänä...
____________________ Wenn das Handgelenk den Verstand beherrscht, kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.
|
|
nach oben |
|
|
4ska
Dauerschreiber
Hobby: Motorradfahren, Skifahren
|
Erstellt: 18.04.05, 15:10 Betreff: Re: Testday für Suzuki, Kawasaki, KTM usw.
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Zitat: Toretto
PS: Aber äs git au bi üs äs paar geili Kurvänä... |
Zeigschmer die mol?...
____________________ Das Leben ist hart... es hat noch niemand überlebt
|
|
nach oben |
|
|
Toretto
Experte
|
Erstellt: 19.04.05, 17:35 Betreff: Re: Testday für Suzuki, Kawasaki, KTM usw.
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Hehe jo diä zeig ich dir scho, muäsch halt mol zu üs usä fahrä. Also jo mä chönt sich jo irgendwo i dä mitti träffä. Falls würklich mol luscht häsch. Bisch du eigentlich nöd aktiv im www.toeff-forum.ch?
____________________ Wenn das Handgelenk den Verstand beherrscht, kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.
|
|
nach oben |
|
|
Ryter Administrator
Administrator
Hobby: Motorrad, Computer
|
Erstellt: 19.04.05, 21:21 Betreff: Re: Testday für Suzuki, Kawasaki, KTM usw.
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Logisch ischer o dert! U ig bi froh, dass ir Beid o hie bi mir sit, danke, sit flotti Cheibe!!
____________________ Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
|
|
nach oben |
|
|
|
|