LET IT SHINE
kelly family

You are not logged in.
LoginLogin Join for freeJoin for free
MessagesMessages MembersMembers SearchSearch HelpHelp StatStatistics
VotesVotes FilesFiles CalendarCalendar BookmarksBookmarks
wanna talk dutch??

First   Previous   Next   Last
Page: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-02-26, 12:38 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

Ja, ik zag het, gaat inderdaad erg langzaam!!!!

Ik heb trouwens kaartjes!!!

Rij 5, stoel 33 en 34, mooi dicht bij het podium dus!!!

back to top
Show user's profile Send private message to this member
NathalieD
Member

New PostCreated: 2006-03-01, 11:44 AM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

Ik ben erachter hoe de stoelen staan in de Pepsi-hal (zie kellyfamily.nl)

De stoelen lopen van nr1 t/m 32 aan de ene kant vh gangpad (dus 32 is aanhet gangpad en 1 helemaal rechts) en de andere kant van het gangpad loopt van 33(gangpad dus) tot nr 64 (helemaal links).

Ik wil niemand jaloers maken maar ik ben zo blij! Ik heb voor vrijdag nl 33 en 34 2e rij en zaterdag 35/36 4e rij!!!

gr nathalie

back to top
kaatje
Member

New PostCreated: 2006-03-05, 03:06 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

dit is handig gedaan ellen (bij de files)!! mooi overzichtelijk zo!! wanneer komen de downloades van het kika-fest. online??

proud to be a kellyfan
back to top
kaatje
Member

New PostCreated: 2006-03-10, 09:54 AM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

heb gelezen dat mensen looking for a love van patricia zoekn. ik heb deze versie, moet ik naar jou sturen ellen??

proud to be a kellyfan
back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-03-10, 04:00 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

Dat kan je doen, dan via msn of email: [email protected]. Dan zet ik hem in de downloads. je kan ook zelf met die personen contact opnemen, wat je zelf wil ;-)

Groetjes Ellen (admin)

back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-03-10, 04:03 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

Heb hem trouwens zelf ook, dus zal hem sowieso binnenkort in de downloads zetten ;-)

Groetjes Ellen

back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-03-14, 07:09 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

Angelo brengt een solo album uit en gaat op tour!!!!!

Dit solo project staat langs zijn optredens met zijn family, Angelo wil al jaren een eigen cd uitbrengen, dit wordt een rockalbum, in de muziekstijl van U2 en Bruce Springsteen, de nieuwe cd gaat heten "I'm ready".

13 juli begin t het eerste concert van een reeks van +/- 60 concerten, Angelo komt ook met zijn band naar Nederland voor een aantal concerten, deze datums komen nog online. de eerste concertdatums zijn al bekend, voor deze concerten kun je kaarten bestellen, als je vooraf besteld kostten ze 12 euro, aan de kassa 15 euro;

kaarten reserveren;

:
  1. naam
  2. welk concert
  3. hoeveel tickets
  4. E-Mail adres

de eerste data;

13.07. Leverkusen - Sensenhammer www.sensenhammer.de
14.07. Herford - Elfenbein www.elfenbein-entertainment.de
15.07. Salzgitter
16.07. Giessen - MUK www.muk-giessen.de
20.07. Erfurt - Presseklub www.presseklub.net
21.07. Potsdam - Lindenpark www.lindenpark.de
22.07. Salzwedel - Hanseat www.club-hanseat.de
28.07. Aschaffenburg - Colossaal www.colos-saal.de

back to top
Jennylow
Guest
New PostCreated: 2006-03-17, 04:50 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

Ey mensen ik heb een vraagje, nml: weet iemand waar het mentally insane forum naartoe is verplaatst? Ik ben ziek geweest en heb er dus een paar dagen niet meer op gekeken en nou kan ik het nergens meer vinden

Dus als iemand het weet zou ik het graag van je horen.

Liefs Jennylow

back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-04-15, 07:12 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

Hoi,

Maite en John komen op een nog onbekende datum naar Nederland toe voor een theatertour. Hierin treden ze op samen met artiesten van cirque du soleil!!

In mij komt hun single FREEDOM in de winkels en in juni hun nieuwe album TALES FROM A SECRET FORUST.

Als ze komen, ga je er dan naar toe?

Het lijkt mij wel wat John weer een keer te zien, dat is lang geleden!!

Groetjes Ellen (admin)

back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-04-25, 03:08 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

ANGELO KOMT NAAR NEDERLAND!!!!

25-08-06 de Bosuil in weert

back to top
Admin
Administrator

New PostCreated: 2006-04-26, 10:54 PM CET  Subject: Re: wanna talk dutch??  print  recommend Reply with Quotation  

om mp3 updates te kunnen blijven kunnen aanbieden zoek ik naar complete concerten. het liefst van goede kwaliteit natuurlijk.

Dus, heb je concerten die je met ons wil delen, laat het mij dan weten via mijn msn of email:

groetjes Ellen (admin)

back to top
Sortierung ändern:  
First   Previous   Next   Last
Page: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 5 of 6
Search