Autor |
Beitrag |
Misterio
Ehemaliges Mitglied
Interessen: Romance <<33
|
|
nach oben |
|
|
Misterio
Ehemaliges Mitglied
|
|
nach oben |
|
|
Misterio
Ehemaliges Mitglied
|
Erstellt: 13.01.12, 08:54 Betreff: Re: Sms albaniche selbsgeschriebene Liebes sprüche
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
qdo deshir do me plotesohej nese jam me ty por mos prit oj zemer qe te flas ndonje fjali se ne syt e tu kur shikoj un o zot dua te bej veq nje gje ne kete bote te puth te puth se spo kam durim nga mengjesi e deri ne agim
My chanell ON youtube
http://www.youtube.com/user/SyriEmbel?feature=mhee
|
|
nach oben |
|
|
Misterio
Ehemaliges Mitglied
|
|
nach oben |
|
|
Misterio
Ehemaliges Mitglied
|
|
nach oben |
|
|
Misterio
Ehemaliges Mitglied
|
Erstellt: 13.01.12, 08:58 Betreff: Re: Sms albaniche selbsgeschriebene Liebes sprüche
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
veq njeher dua buzen me ta prek leht ta puth se jam ber si gac e nxeht
o veq njeher ne duar te te mbaj at trupin tend ty ta ledhatoj
vetem njeher gjaku te me rri rahat te jem bashk me ty gjith kete naten e gjat
My chanell ON youtube
|
|
nach oben |
|
|
April
Experte
Beziehung zum Thema Albanien: verlobt mit Albaner/in
Ich habe das Forum gefunden...: ...durch Suchmaschine
|
Erstellt: 13.01.12, 16:11 Betreff: Re: Sms albaniche selbsgeschriebene Liebes sprüche
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Du bist der Schlaf, du bist das Licht, du bist die Träume, die ich am Tag Träume, du bist der Stern, du bist der Schatz (weiß nicht ob die Übersetzung so passt) du bist die Seele (auch als Kosenamen wie Liebling oder Schatz auf Deutsch), die mein Herz liebt.
|
|
April
Experte
|
Erstellt: 13.01.12, 16:17 Betreff: Re: Sms albaniche selbsgeschriebene Liebes sprüche
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Zitat: Misterio
qdo deshir do me plotesohej nese jam me ty por mos prit oj zemer qe te flas ndonje fjali se ne syt e tu kur shikoj un o zot dua te bej veq nje gje ne kete bote te puth te puth se spo kam durim nga mengjesi e deri ne agim
My chanell ON youtube
http://www.youtube.com/user/SyriEmbel?feature=mhee |
Jeder Wunsch wird sich erfüllen wenn ich mit dir bin aber (er)warte nicht mein Herz alle Wörter zu sagen (bin mir bei der Zeile nicht sicher) denn wenn ich in deine Augen schaue "oh Gott"-wie ein Zwischenruf möchte ich nur eine Sache auf dieser Welt machen dich küssen, dich küssen denn ich habe keine Geduld vom Morgen bis zur Morgendämmerung
|
|
April
Experte
|
Erstellt: 13.01.12, 16:27 Betreff: Re: Sms albaniche selbsgeschriebene Liebes sprüche
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
Wie viele Jahre sind vergangen wie viele Nächte ohne Schlaf wie viele unerfüllte Wünsche und dich fand ich nirgends
ich möchte dir ein Wort sagen eins für einen Zweck dass ich dich immer in meinem Herz habe in (innerhalb) meiner Seele - (für diese Zeile bin ich mir mal wieder nicht sicher sind eben nicht gerade Wörter die ich so in Alltagsgesprächen normalerweise höre *gg*)
|
|
Misterio
Ehemaliges Mitglied
|
Erstellt: 14.01.12, 00:37 Betreff: Re: Sms albaniche selbsgeschriebene Liebes sprüche
drucken
weiterempfehlen
|
|
|
-------------------------------------------- kur te kuptosh se sa shum te kam dasht do te jet teper von se ndoshta nuk do jem me pran teje qe te puth si qdo dite me aq pasion --------------------------------------------- nuk e kuproj pse mendojn njerzit te njohin shpirtin e dikuj kur se kan pa me sy kur ate me zemer nuk e kan ndih
nuk e kuptoj intrigen e atyre qe mendojn se e din se si rreh zemra e nje djali qe skan dashuri po veq interes nuk e kuptoj pse bejn lajka pa pushu e deri ne mengjes
nuk e kuptoj kur femra flet ashtu nga vetja pa ndal mundohet te shpjegoj se dashuria nuk eshte real
e kur behet fjal per veten thot se eshte diqka tjeter keshtu e kam jeten
nuk e kuptoj kur nje femer jep pergjigje te thyera te pakuptushme per dashuri te mosbesushme e gjelozi
nuk e kuptoj kur flasin per nje person qe sapo eshte dashuruar me aq shum pasion me zemer i dhen pas lumturis i pergjakur pas dashuris
nuk mund te kuptoj e ndoshta nuk duhet kuptuar se ku egziston e mira e keqja ka mu afruar e kur behet fjal per dashuri vjen dreqi ne menyren me te eger e sjell merzi
dashuria vjen ne ate formen e vet qe kurr ne jete se ke prit ,nganjeher na duket ilusion ,nganjeher na duhet koh qe ta kuptojm,nganjeher nuk kalon sekundi e ke pran e fiton ,e nganjeher duhet luftuar se rrethi miqt familja ate se don....dashuria eshte bujare kush jep dashuri sjell gezim dhe lumturi.....
My chanell ON youtube
|
|
nach oben |
|
|
|